کلمة المفتاح بازاریابی محصولات کشاورزی / (10 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : تقی زاده شول، ملیحه ؛ سیاوشی، ملیحه ؛ کهنمویی، اسماعیل ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1401، دوره هشتم - شماره 4 (18 صفحة - من 77 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی محصولات کشاورزیخرماصادرات محصولات کشاورزیاتحادیه اوراسیا
-
2.
مؤلف : پیشبهار، اسماعیل ؛ صالحی کمرودی، محسن ؛ قهرمان زاده، محمد ؛
مجلة:اقتصاد کشاورزی»پاییز 1396، دوره یازدهم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 25 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:مصرفبازاریابی محصولات کشاورزیرگرسیون تلفیقیپیری جمعیتاثر نسل
-
3.
مجلة:کتاب ماه علوم و فنون»تیر 1389 - شماره 127 (4 صفحة - من 92 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:کشاورزیقیمت محصو لات کشاورزیبازاریابی محصو لات کشاورزیاقتصاد
-
4.
مؤلف : سجادی، سیدنظام الدین ؛
مجلة:تعاون و روستا»بهار و تابستان 1389، سال دوم- شماره 2 و 3 (6 صفحة - من 5 إلی 10 )
الکلمات المفتاحية:ﮐﺸﺎورزیﮐـﺸﺎورزیﻣﺤﺼﻮﻻت ﮐﺸﺎورزیﺑﺎزار ﻣﺤﺼﻮﻻت ﮐﺸﺎورزیﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽﻣﺤﺼﻮﻻت ﮐﺸﺎورزیﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﻣﺤﺼﻮﻻت ﮐﺸﺎورزیﻣﺤﺼﻮﻻت ﮐـﺸﺎورزیﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی
-
5.
مؤلف : بابازاده، عزیز ؛
مجلة:تعاون و کشاورزی»خرداد و تیر 1386 - شماره 189 و 190 ISC (12 صفحة - من 7 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:امکانسنجیشرکتهای تعاونی بازاریابیآذربایجانشرقیبازاریابی محصولات کشاورزیفرایند تحلیل سلسله مراتبیکشاورزیتعاونی بازاریابیبازار
-
6.
مؤلف : ر.د.زیمان ؛ مترجم : رجبی، محمود ؛
مجلة:تعاون و کشاورزی»دوره جدید، تیر 1381 - شماره 130 ISC (5 صفحة - من 47 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی محصولات کشاورزیبازارهنداطلاعات
-
7.
مؤلف : عماد زاده، مصطفی ؛
مجلة:توسعه مدیریت»آبان 1379 - شماره 19 (4 صفحة - من 6 إلی 9 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی محصولات کشاورزیبازاربازاریابیمحصولات کشاورزیمصرفتولیدمصرفکنندهانبارنظام بازاریابی
-
8.
مؤلف : عماد زاده، مصطفی ؛
مجلة:توسعه مدیریت»مرداد 1379 - شماره 16 (3 صفحة - من 29 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی محصولات کشاورزیبازارتولیدتولید کنندهمصرفنظام بازاریابی
-
9.
مؤلف : رحیمی موقر، سعید ؛
مجلة:گزارش»اسفند 1372 - شماره 37 (2 صفحة - من 26 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی محصولات کشاورزیبازاریابیبازارگندمضریب هزینه بازاریابیتولیدقیمت
-
10.
مراسل : خسروی، محمود ؛
مجلة:تعاون و کشاورزی»دوره جدید، بهمن و اسفند 1360 - شماره 5 ISC (4 صفحة - من 28 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:کشاورزیبازاریابی محصولات کشاورزیبازارسرمایهتاسیساتتعاونیهای بازاریابیتولیددولتمصرف