کلمة المفتاح تبلیغات پیامکی / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : فرقانی، محمد علی ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ فارسی زاده، حسین ؛ باغانی، علی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»آذر و دی 1396 - شماره 45 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 213 إلی 230 )
الکلمات المفتاحية:نگرشتمایلپذیرش فناوریتبلیغات پیامکیمصرفکنندگان کالای ورزشی
-
2.
مؤلف : سیاوشی، ملیحه ؛ صنایعی، علی ؛ فتحی، سعید ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1392، دوره جدید - شماره 16 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 185 إلی 205 )
الکلمات المفتاحية:تلفن همراهتبلیغات پیامکیتبلیغات مبتنی بر پایگاه دادهحریم شخصی مصرفکننده
-
3.
مؤلف : افشانی، فریده ؛ حکیم آرا، محمد علی ؛
مجلة:پژوهش های ارتباطی»بهار 1392 - شماره 73 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 43 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:اعتبار منبعآزاردهندگیارزش تبلیغیتبلیغات پیامکیکسب اجازه
-
4.
مؤلف : عزیزی، شهریار ؛ درخشان، افشین ؛
مجلة:اقتصاد و تجارت نوین»تابستان و پاییز 1388، سال پنجم - شماره 1 ISC (15 صفحة - من 158 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:عزت نفساجتناب از تبلیغاتتجربیات منفی قبلیقابلیت اعتماد به تبلیغاتبدبینی نسبت به تبلیغاتهنجارهای ذهنیتبلیغاتتبلیغات پیامکیاطلاعاتمدل
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های ارتباطی 1 |
مجلة مطالعات مدیریت ورزشی 1 |
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- ب (1 مقالة)