زمستان 1392، دوره جدید - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : حاجی کریمی، عباسعلی ؛ حاجی صفار کرمانی، ثنا ؛
(16 صفحة - من 13 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:ریسکاعتمادنگرانیوفاداریفروشگاه زنجیره ای مواد غذایی
-
مؤلف : معصومزاده زواره، ابوالفضل ؛ شمسی، جعفر ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
(24 صفحة - من 29 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:دیپلماسی عمومیبرندسازی ملیراهبرد.برندهای ملیهویت رقابتی
-
مؤلف : قرهچه، منیژه ؛ میرهاشمی، الهام السادات ؛
(20 صفحة - من 53 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهبانوان شاغلسبک خریدتصمیم گیری خرید
-
مؤلف : فوکردی، رحیم ؛ الفت، لعیا ؛ رحمان سرشت، حسین ؛
(22 صفحة - من 73 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:روابط قدرتزنجیرة تامین محصولات غذایینظریة برخاسته از دادهها
-
مؤلف : شیرخدایی، میثم ؛ نبیزاده، زهرا ؛
(18 صفحة - من 95 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندتعهد به برنداعتماد به برندعشق به برندعلاقه به برندهوس برند
-
مؤلف : مطلق، مجیدقلی ؛ آقازاده، هاشم ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛
(20 صفحة - من 113 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیاخلاق اسلامیفروش شخصیطراحی الگونظریهپردازی داده بنیادحقوق الهی
-
مؤلف : سالار، جمشید ؛ ابوالفضلی، سیدابوالفضل ؛
(17 صفحة - من 133 إلی 149 )
الکلمات المفتاحية:احساساتعوامل فردیخرید ناگهانیفروشگاه زنجیرهایکارکنان فروشمحیط فروشگاه
-
مؤلف : خادمی گراشی، مهدی ؛ اسحاقی، سیدمحمدصادق ؛ خسروی، محمدابراهیم ؛
(16 صفحة - من 151 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیتحلیل استنادیتحلیل محتویمقاله های علمی پژوهشی
-
مؤلف : شاه طهماسبی، اسماعیل ؛ کریمیان، مجتبی ؛
(18 صفحة - من 167 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:مشارکت برندبرند اصلی و همکارنظریه سیگنال
-
مؤلف : سیاوشی، ملیحه ؛ صنایعی، علی ؛ فتحی، سعید ؛
(21 صفحة - من 185 إلی 205 )
الکلمات المفتاحية:تلفن همراهتبلیغات پیامکیتبلیغات مبتنی بر پایگاه دادهحریم شخصی مصرفکننده