بهار 1390، دوره جدید - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : رضایی دولت آبادی، حسین ؛ زینلی، زهرا ؛ شکرچی زاده، زهرا ؛
(18 صفحة - من 9 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریمزیت رقابتیکاراییکیفیتهوشمندی رقابتیپاسخگویی به مشتریاطلاعاترقابتیایجاد مزیت رقابتیکسب مزیت رقابتیتجزیه و تحلیلسازمان
-
مؤلف : رنجبریان، بهرام ؛ فتحی، سعید ؛ کمالی، عبدالنبی ؛
(14 صفحة - من 27 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:نگرشقصد تعویضدرگیری ذهنینظریه عمل سنجیده شدهمصرفکننده
-
مؤلف : یعقوبی، نور محمد ؛ اورعی یزدانی، بدرالدین ؛ شاکری، رؤیا ؛
(16 صفحة - من 41 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:جنسیتتحلیل مسیرپذیرش فناوریبانکداری اینترنتینظریه تلفیقی پذیرش و کاربرد فناوریبانکفناوریسازه
-
مؤلف : حسینی، میرزا حسن ؛ رضائی، مهدی ؛
(24 صفحة - من 57 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:قیمتتبلیغاتدسترسیوفاداریمحصولفرآوردههای لبنیتجاریبازار
-
مؤلف : جزئی، نسرین ؛ باقری، سید محمد ؛ حاجی کریمی، عباس علی ؛ تبریز، اکبر عالم ؛
(16 صفحة - من 81 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:قصدشبکه اجتماعیارزش ادراک شدهمخاطره ادراک شدهنوجوییکنترل رفتاریادراکاتنوآوریقصد پذیرش
-
مؤلف : بابایی، محمدعلی ؛ غریب نواز، نادر ؛
(14 صفحة - من 97 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:جذابیت بازار – موقعیت رقابتیاهداف بازاریابیبازارکسبوکارهااهدافموقعیت رقابتیجذابیت بازار
-
مؤلف : سیدجوادین، سید رضا ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ اسفیدانی، حمید ؛
(15 صفحة - من 111 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:شبکه های عصبیرفتار مصرف کنندهبازار لوازم خانگیراهبرد بازاریابی اینترنتیاطلاعاتبازاریابیراهبرد بازاریابیطراحی