کلمة المفتاح پاسخگویی به مشتری / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مظلومی، نادر ؛ دادوند، سارا ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»تابستان 1391 - شماره 106 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 81 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریمزیت رقابتیکاراییکیفیتپاسخ گویی به مشتری
-
2.
مؤلف : رضایی دولت آبادی، حسین ؛ زینلی، زهرا ؛ شکرچی زاده، زهرا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1390، دوره جدید - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 9 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریمزیت رقابتیکاراییکیفیتهوشمندی رقابتیپاسخگویی به مشتریاطلاعاترقابتیایجاد مزیت رقابتیکسب مزیت رقابتیتجزیه و تحلیلسازمان