باقری، سید محمد/ 11 مقالة
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 8 |
حسابداری 2 |
فلسفه و کلام 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 11 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 3 |
ب 1 |
الف 1 |
-
1.
كاتب مسؤول : امینی، محمدتقی ؛ مؤلف : اسماعیلی، مهدی ؛ حسینی، میرزا حسن ؛ باقری، سید محمد ؛
مجلة:مدیریت نظامی»بهار 1402 - شماره 89 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 149 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:صنایع غذاییمدیریت زنجیره تامین دفاعی ارزشآفرینخلق مزیت رقابتیزنجیره تامینمدیریت زنجیره تأمینزنجیره تأمیناطلاعاتمدیریت
-
2.
مؤلف : حسینی کوهساری، سید جواد ؛ سالار، جمشید ؛ باقری، سید محمد ؛ كاتب مسؤول : مشایخ، محمدرضا ؛
مجلة:مدیریت سازمان های دولتی»پاییز 1400 - شماره 36 ، الف (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 103 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه انسانیاقتصاد دانش محوردارایی نامشهوداقتصاد مقاومتیمدل بالندگی
-
3.
كاتب مسؤول : نعمتی خرم آبادی، سپیده ؛ مؤلف : باقری، سید محمد ؛
مجلة:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»تابستان 1400 - شماره 8 (8 صفحة - من 432 إلی 439 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیوفاداری مشتریبازاریابی رابطه مندکسب مزیت رقابتی پایدارمشتریان
-
4.
كاتب مسؤول : نعمتی خرم آبادی، سپیده ؛ مؤلف : باقری، سیدمحمد ؛
مجلة:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»تابستان 1400 - شماره 9 (6 صفحة - من 493 إلی 498 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریکسب و کار کوچکمزیت رقابتی پایدارمزیت رقابتیکسب مزیت رقابتی پایدارصادراترضایت مشتریپژوهش
-
5.
مؤلف : باقری، دکتر سید محمد ؛ حسینی، دکتر سید محمود ؛ آریایی، سورنا ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1398 - شماره 15 (11 صفحة - من 28 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:عملکردشرکتهای کوچک و متوسطبرندسازی داخلیجایگاهیابی برند
-
6.
مؤلف : باقری، سید محمد ؛ حسین زاده نصرتی، نسیم ؛ نازکتبار، حسین ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»زمستان 1394 - شماره 1 (14 صفحة - من 27 إلی 40 )
-
7.
مؤلف : باقری، سید محمد ؛ افضل، شیما ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1393 - شماره 11 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 27 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیعوامل سازمانیگرایش به بازارپایش هوشمندی رقابتیاطلاعاتبازارمدیرانهوشمندی رقابتیمشتریکسب مزیت رقابتی
-
8.
مؤلف : باقری، سید محمد ؛ اصغری، فرشته ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1392، سال هشتم - شماره 19 (17 صفحة - من 107 إلی 123 )
-
9.
مؤلف : جزئی، نسرین ؛ باقری، سید محمد ؛ حاجی کریمی، عباس علی ؛ تبریز، اکبر عالم ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1390، دوره جدید - شماره 5 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 81 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:قصدشبکه اجتماعیارزش ادراک شدهمخاطره ادراک شدهنوجوییکنترل رفتاریادراکاتنوآوریقصد پذیرش
-
10.
مؤلف : باقری، سید محمد ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی اول 1390، سال سوم - شماره 5 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 29 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شدهمخاطره ادراک شدهکیفیت رابطهقصد پذیرشابعاد نوآوریادراکاتنوآوریمحصول جدیدبازاریابی رابطهمدل