زمستان 1393، دوره جدید - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : نظری، محسن ؛ دیواندری، علی ؛ حمیدیزاده، محمدرضا ؛ الهیاری، اشکان ؛
(17 صفحة - من 13 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:ابعاد معنای برندتداعی های برندنظریه سازه های شخصیفن شبکه فهرستگانبرند بانک
-
مؤلف : حمیدیزاده، محمدرضا ؛ فدایینژاد، محمداسماعیل ؛ قرهچه، منیژه ؛ سعدمحمدی، کسری ؛
(17 صفحة - من 31 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد شرکتاندازه گیری عملکرد فعالیت های بازاریابیمعیارهای بازاریابیاثربخشی و دارایی های بازاریابیفعالیت های بازاریابی
-
مؤلف : حسینی، سیدمحمود ؛ رضائیان، علی ؛ قرهچه، منیژه ؛ پریزادی، عیسی ؛
(19 صفحة - من 69 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:کنترل راهبردیپیکربندیبسته کنترلکنترل مدیریتیوحدت کارکردی
-
مؤلف : جلالی، سیدحسین ؛ مظلومی، نادر ؛
(18 صفحة - من 89 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:راهبرد عملیاتیمدلسازی ساختاری تفسیریراهبرد بین المللیالگوی گزینش راهبردبین المللی شدن کسب وکار
-
مؤلف : جزنی، نسرین ؛ براتی، ابوالفضل ؛
(15 صفحة - من 107 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:شرکت ملی گاز ایرانبرندسازی داخلیطنین برندمسئولیت اجتماعی سازمانی
-
مؤلف : کارگر سامانی، امیر ؛ کردنائیج، اسدالله ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛ موسوی شفایی، سیدمسعود ؛
(17 صفحة - من 123 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:رقابترقابتپذیری شهریرقابتپذیری ملیرقابت پذیری سرزمینیرقابتپذیری جهانی
-
مؤلف : حقیقی، محمد ؛ یزدانشناس، مهدی ؛ باستانپورمقدم، جاوید ؛
(17 صفحة - من 141 إلی 157 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترسالتبهبود و توسعهبازاریابی داخلی.پاداش.
-
مؤلف : خورشیدی، غلامحسین ؛ قنبرزاده میاندهی، رضا ؛ فخارمنش، سینا ؛
(18 صفحة - من 159 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندمبدا برنداثرهای بینفردی هنجارینیاز به منحصربه فرد بودنظاهربینی
-
مؤلف : نوروزپور، بهمن ؛ مرادی، محمود ؛ رمضانیان، محمدرحیم ؛
(14 صفحة - من 177 إلی 190 )
الکلمات المفتاحية:روابط بین سازمانیریسک.انتقال دانش.ریسک انتقال دانش.