پاییز 1394، دوره جدید - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : حاجی کریمی، عباسعلی ؛ رحیمی، مریم ؛
(15 صفحة - من 13 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتینگرششناخت اجتماعیرضایتمندی مشتریفستفودتبلیغات توصیهای (شفاهی)
-
مؤلف : خداداد حسینی، سیدحمید ؛ کریمیان، مجتبی ؛ جمالی، شهرام ؛ هاشم زهی، علی ؛
(20 صفحة - من 29 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:ادراک مشتریارزش سبز ادراکشدهپیامدهای مشتری
-
مؤلف : حمیدی زاده، محمدرضا ؛ قره چه، منیژه ؛ هادی زاده مقدم، اکرم ؛ سلیمی پور، سیروس ؛
(19 صفحة - من 49 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهگردشگرتصمیم سفرتبلیغات توصیهای
-
مؤلف : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ علوی، سیدمسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛
(17 صفحة - من 69 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:برند چینیعوامل موثر بر برندگریزینگرش به برندگریزیقصد برندگریزی
-
مؤلف : مومن، مجید ؛ قره چه، منیژه ؛ قنبرزاده، رضا ؛
(15 صفحة - من 87 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:تعهد عاطفیتعهد مستمرقصد خرید مجددارزش درکشدهکیفیت درکشدهارزش ویژه درکشده
-
مؤلف : صنایعی، علی ؛ میرمهدی، سیدمهدی ؛ صالح زاده، رضا ؛
(15 صفحة - من 103 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندوفاداری برنداشتیاق برند
-
مؤلف : موتمنی، علیرضا ؛ رستگار، عباسعلی ؛ همتی، امین ؛
(20 صفحة - من 118 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:کاراییرضایت مشتریسودآوریمدیریت ارتباط با مشتری
-
مؤلف : رهشیوار، رقیه ؛ اسماعیل پور، رضا ؛ مرادی، محمود ؛
(19 صفحة - من 138 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:طنزتبلیغاتقصد خریدگرایش به تبلیغگرایش به نام تجاریادراک از طنز
-
مؤلف : قلی پور، رحمت الله ؛ آقازاده، هاشم ؛ بخشی زاده، الهه ؛
(19 صفحة - من 157 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:بیمه عمرقصد خرید مجددارزش ادراکشدهارزش ویژه برندابعاد ارزش ویژه برند
-
مؤلف : هشیوار، رقیه ؛ اسماعیل پور، رضا ؛ مرادی، محمود ؛
(18 صفحة - من 177 إلی 194 )
الکلمات المفتاحية:طنزتبلیغاتقصد خریدگرایش به تبلیغگرایش به نام تجاریادراک از طنز