کلمة المفتاح ادراک از طنز / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : باقری، سیدمحمد ؛ قلی پور گودرزی، آزیتا ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1396، سال دوازدهم - شماره 34 ، C (Azad University (17 صفحة - من 77 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدنگرش نسبت به تبلیغگرایش به تبلیغاثربخشی تبلیغادراک از طنزقصد استفاده از نام تجاری
-
2.
مؤلف : هشیوار، رقیه ؛ اسماعیل پور، رضا ؛ مرادی، محمود ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره جدید - شماره 23 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 177 إلی 194 )
الکلمات المفتاحية:طنزتبلیغاتقصد خریدگرایش به تبلیغگرایش به نام تجاریادراک از طنز
-
3.
مؤلف : رهشیوار، رقیه ؛ اسماعیل پور، رضا ؛ مرادی، محمود ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره جدید - شماره 23 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 138 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:طنزتبلیغاتقصد خریدگرایش به تبلیغگرایش به نام تجاریادراک از طنز
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 2 |
مجلة مدیریت بازاریابی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)