کلمة المفتاح اثربخشی تبلیغ / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : اکبری، محسن ؛ مؤلف : ابراهیم پور ازبری، مصطفی ؛ لاکانی، رضا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1399 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 129 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشی تبلیغبرداشت نخستین مشتری از شخصیت مبلّغتجانس خودانگارهتبلیغمشتری
-
2.
مؤلف : باقری، سیدمحمد ؛ قلی پور گودرزی، آزیتا ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1396، سال دوازدهم - شماره 34 التصنيف C (Azad University (17 صفحة - من 77 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدنگرش نسبت به تبلیغگرایش به تبلیغاثربخشی تبلیغادراک از طنزقصد استفاده از نام تجاری
-
3.
مؤلف : رنجبریان، بهرام ؛ خورسندنژاد، آرزو ؛ عبداللهی، سیده معصومه ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1392، دوره جدید - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 77 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به نام تجاریکیفیت ادراک شدهارزش ویژه نام تجاریاثربخشی تبلیغتداعی های نام تجاری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- C (1 مقالة)