تابستان 1399 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
مؤلف : عالی، صمد ؛ میرابی، وحیدرضا ؛ زارع، شهرام ؛ كاتب مسؤول : ابراهیمی، عبدالحمید ؛
(20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:پویایی رابطهچرخۀ عمر رابطهمنافع رابطهبرنامههای بازاریابی رابطهمندبانکداریمشتریمشتریانمنافعرابطهبرنامههای بازاریابی رابطهمندبانکادراکمرحلۀ
-
مؤلف : براتی کهریزسنگی، ابوالفضل ؛ كاتب مسؤول : قره چه، منیژه ؛
(22 صفحة - من 21 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:جوهرعرضمعیارهای ذهنیعشق برندماهیت برندعشقشناساییمفهومBrandعاطفیجوهر و عرضپژوهش
-
كاتب مسؤول : عابدین، بهاره ؛ مؤلف : حقیقی نسب، منیژه ؛ حسینی، سید سمیه ؛
(20 صفحة - من 43 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی استراتژیکارزش ادراکشدهرفتار خرید خودروهای لوکس ارزشمصرفکنندگانپژوهشمحصول
-
مؤلف : بیدگلی، سید دانیال ؛ عیسایی، محمدتقی ؛ ابویی، محمد حسین ؛ كاتب مسؤول : اولیاء، محمدصالح ؛
(22 صفحة - من 63 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد شرکتدانش مشترینظریة دادهبنیادامنیت فناوری اطلاعاتکارت ارزیابی متقارنعملکرد
-
كاتب مسؤول : شاهبندرزاده، حمید ؛ مؤلف : نبویزاده، فروغ ؛ اسلمی، سپیده ؛ خواجه، فاطمه ؛
(20 صفحة - من 85 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:تجارت جهانیبازاریابی جهانیاستراتژی بازاریابی جهانینقش شناختی فازینقشة شناختی فازیبازارشاخصمدیرانروش نقشة شناختی فازیمحصولاستراتژی بازارنفوذ
-
مؤلف : سعیدبخش، سعید ؛ نعمت بخش، محمدعلی ؛ رنجبریان، بهرام ؛ كاتب مسؤول : کاظمی، علی ؛
(24 صفحة - من 105 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعاتبازاریابی الکترونیکیگردشگری پزشکیسیستمهای پیشنهاددهندهگردشگریاطلاعاتدرمانیطراحیکاربران
-
كاتب مسؤول : اکبری، محسن ؛ مؤلف : ابراهیم پور ازبری، مصطفی ؛ لاکانی، رضا ؛
(24 صفحة - من 129 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشی تبلیغبرداشت نخستین مشتری از شخصیت مبلّغتجانس خودانگارهتبلیغمشتری
-
مؤلف : حاتمی، لیلا ؛ عسکری فر، کاظم ؛ كاتب مسؤول : عباسی، عباس ؛
(22 صفحة - من 154 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریوفاداری فروشگاهیتعیین کنندههای وفاداریمشتریفروشگاهمشتریانکارکنانوفاداری مشتریشناساییپژوهش