کلمة المفتاح "چرخه عمر رابطه" / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ناصرامینی جلودارلو، سمیه ؛ كاتب مسؤول : عالی، صمد ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1401- شماره 115 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 145 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:صنعت هتلداریتجربه مشتریچرخه عمر رابطهنمای خدمت
-
2.
مؤلف : موسی خانی، صادق ؛ صنوبر، ناصر ؛ ایرانزاده، سلیمان ؛ كاتب مسؤول : عالی، صمد ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1401- شماره 112 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 103 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:مشارکت مشتریچرخه عمر رابطهکیفیت رابطه آنلاینکسب و کارهای آنلاین
-
3.
مؤلف : عالی، صمد ؛ میرابی، وحیدرضا ؛ زارع، شهرام ؛ كاتب مسؤول : ابراهیمی، عبدالحمید ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1399 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:بانکداریپویایی رابطهچرخۀ عمر رابطهمنافع رابطهبرنامههای بازاریابی رابطهمندمشتریمشتریانمنافعرابطهبرنامههای بازاریابی رابطهمندبانکادراکمرحلۀ
-
4.
مؤلف : عالی، صمد ؛ ابراهیمی، عبدالحمید ؛ اصلانپور علمداری، ندا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1398، دوره یازدهم ، شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 105 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بیمهارزش مشارکت مشتریخلق ارزش برای شرکتپویایی رابطهچرخه عمر رابطهمشتریارزش طول عمر مشتریمشتریانمشارکت مشتریارزشرابطهشرکت بیمه
-
5.
مؤلف : ابراهیمی، عبدالحمید ؛ عالی، صمد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1395، دوره هشتم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 503 إلی 518 )
الکلمات المفتاحية:"بازاریابی رابطه مند""پاسخ های رفتاری مشتریان""چرخه عمر رابطه""کیفیت رابطه"مشتریرابطهبانک