کلمة المفتاح برنامههای بازاریابی رابطهمند / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : تورچیان، علیرضا ؛ صنوبر، ناصر ؛ بافنده زنده، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : عالی، صمد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1399، دوره دوازدهم - شماره 4 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 1006 إلی 1029 )
الکلمات المفتاحية:منافع اجتماعیبازاریابی رابطهمنداثربخشی بازاریابیرابطهگراییمنافع رابطهمشتریمنافعمشتریانرابطهادراکرابطـهپژوهش
-
2.
مؤلف : عالی، صمد ؛ میرابی، وحیدرضا ؛ زارع، شهرام ؛ كاتب مسؤول : ابراهیمی، عبدالحمید ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1399 - شماره 37 ، ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:پویایی رابطهچرخۀ عمر رابطهمنافع رابطهبرنامههای بازاریابی رابطهمندبانکداریمشتریمشتریانمنافعرابطهبرنامههای بازاریابی رابطهمندبانکادراکمرحلۀ
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
مجلة مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)