کلمة المفتاح اثربخشی بازاریابی / (11 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : باقری کهیش، عاطفه ؛ كاتب مسؤول : بخشنده، قاسم ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1400، سال شانزدهم - شماره 52 التصنيف A (Azad University (16 صفحة - من 127 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد صادراتاثربخشی بازاریابیبازارگرایی صادراتقابلیتهای بازاریابی
-
2.
مؤلف : تورچیان، علیرضا ؛ صنوبر، ناصر ؛ بافنده زنده، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : عالی، صمد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1399، دوره دوازدهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 1006 إلی 1029 )
الکلمات المفتاحية:منافع اجتماعیبازاریابی رابطهمنداثربخشی بازاریابیرابطهگراییمنافع رابطهمشتریمنافعمشتریانرابطهادراکرابطـهپژوهش
-
3.
مؤلف : کیماسی، مسعود ؛ كاتب مسؤول : خوشنویس، مژده ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1399 - شماره 2 ISC (14 صفحة - من 470 إلی 483 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیهوشمندی رقابتیاثربخشی بازاریابی
-
4.
مؤلف : محمدی، زهرا ؛ حمیدیان پور، فخریه ؛ كاتب مسؤول : اسماعیلپور، مجید ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1399 - شماره 23 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 339 إلی 363 )
الکلمات المفتاحية:بازارمحوریاثربخشی بازاریابیقابلیت بازاریابیکارآفرینیمحوریبازاربازاریابیمشتریمحوریپژوهش
-
5.
مؤلف : همدست، ملیحه ؛ كاتب مسؤول : ایمان خان، نیلوفر ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1398 - شماره 6 التصنيف ج (Ministry of Science (20 صفحة - من 25 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:محصولات فرهنگیعملکرد صادراتیاثربخشی بازاریابیبازارگرایی صادراتقابلیتهای بازاریابی
-
6.
مؤلف : بطلانی یادگار، ایمان ؛ خنیفر، حسین ؛
مجلة:مدیریت فرهنگ سازمانی»بهار 1398، دوره هفدهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 85 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:هوش عاطفیمدل بومیاثربخشی بازاریابی
-
7.
مؤلف : اسماعیلپور، مجید ؛ حمیدیان پور، فخریه ؛ محمدی، زهرا ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1398 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 181 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد بازاربازارمحوریاثربخشی بازاریابیقابلیت بازاریابیکارآفرینیمحوری
-
8.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : عبدالله پور، سجاد ؛ گنجعلی وند، سمیه ؛ معصومی، سیده غزل ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»زمستان 1397 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science (21 صفحة - من 103 إلی 123 )
الکلمات المفتاحية:صادراتعملکرد صادراتاثربخشی بازاریابیبازارگرایی صادراتمحصولات خشکبار
-
9.
مؤلف : فریدی، یاسمن ؛ غنچه، سیدجلال الدین ؛ مالکی، مجتبی ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»زمستان 1397 - شماره 10 (20 صفحة - من 153 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺷﺮﮐﺖاﺛﺮﺑﺨﺸﯽ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽﻗﺎﺑﻠﯿﺖ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽعملکردبازارقابلیتپرسشنامه
-
10.
كاتب مسؤول : امینی، علیرضا ؛ مؤلف : مزروعی نصرآبادی، اسماعیل ؛ جعفری، طیبه ؛
مجلة:گلجام»بهار و تابستان 1397 - شماره 33 (19 صفحة - من 105 إلی 123 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشی بازاریابیتاکیدات بازاریابیفرش دستبافت.رفتار فروش انطباقی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (4 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- A (1 مقالة)