خوشنویس، مژده/ 7 مقالة
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت تبلیغات و فروش 3 |
مجلة مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
مجلة مدیریت کسب و کارهای بین المللی 1 |
مجلة مدیریت برند 1 |
مجلة کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 7 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 3 |
-
1.
مؤلف : آقازاده، هاشم ؛ خبیری، سید حسین ؛ كاتب مسؤول : خوشنویس، مژده ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 26 ، ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 505 إلی 532 )
الکلمات المفتاحية:روش فراترکیبکسبوکار بینالمللیجهانزاد
-
2.
كاتب مسؤول : کیماسی، مسعود ؛ مؤلف : خوشنویس، مژده ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1400، دوره هشتم - شماره 1 ، ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 22 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:توجه بصریتبلیغات شخصینیاز شناختی کارها
-
3.
مؤلف : آقازاده، هاشم ؛ انصاری، منوچهر ؛ خبیری، سید حسین ؛ كاتب مسؤول : خوشنویس، مژده ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1399 - شماره 11 (21 صفحة - من 1 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:جهانزادهاکسبوکار بینالمللیمرور ادبیات سیستماتیککارآفرینیبازارپژوهشموفقیتBusinessJournalمدیریت
-
4.
مؤلف : کیماسی، مسعود ؛ كاتب مسؤول : خوشنویس، مژده ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1399 - شماره 2 ISC (16 صفحة - من 353 إلی 368 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برنداعتبار برندتجربه برندنگرش برند
-
5.
مؤلف : کیماسی، مسعود ؛ كاتب مسؤول : خوشنویس، مژده ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1399 - شماره 2 ISC (11 صفحة - من 341 إلی 351 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادکیفیت خدماترضایت مشتریوفاداریتحریم
-
6.
مؤلف : کیماسی، مسعود ؛ كاتب مسؤول : خوشنویس، مژده ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1399 - شماره 2 ISC (14 صفحة - من 470 إلی 483 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیهوشمندی رقابتیاثربخشی بازاریابی
-
7.
مؤلف : کیماسمی، مسعود ؛ خوشنویس، مژده ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1396 - شماره 11 ، ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 29 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندنقشههای اجماعیتکنیک زیمت