پاییز 1396 - شماره 11 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
مؤلف : عزیزی، محمد ؛ بهادری فر، سحر ؛ اخلاصی، امیر ؛
(18 صفحة - من 11 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:نظریه دادهبنیادبرندشخصیمربی کسبوکار
-
مؤلف : کیماسمی، مسعود ؛ خوشنویس، مژده ؛
(20 صفحة - من 29 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندنقشههای اجماعیتکنیک زیمت
-
مؤلف : عباسی، ابراهیم ؛ اعتمادی، حسین ؛ ادیبی، آزاده ؛
(28 صفحة - من 49 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:ارزش شرکتمقبولیت نماد (برند)رتبه نقدشوندگی
-
مؤلف : شفیعی، میثم ؛ داودی، زهرا ؛
(32 صفحة - من 77 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:فرش دستباف ایرانجایگاه برندمشتریان اروپایی
-
تاثیر مسئولیت اجتماعی بانکها بر ادراک مشتریان از تصویر برند آنها (مورد مطالعه: شعب بانک ملت بوشهر)
مؤلف : اسماعیل پور، مجید ؛ آرام، فرشاد ؛
(34 صفحة - من 109 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیتصویر برندبانک ملتادراک مشتریان از تصویر برند
-
مؤلف : صارمی، علیرضا ؛ صادقیان قراقیه، سعید ؛ شکری، صابر ؛ حمدی، یحیی ؛
(32 صفحة - من 143 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:شهرتتصویر ذهنیجذابیت برند کارفرمالوگوهویت برند مشتریاجتناب از عدماطمینان برند