تابستان 1395 - شماره 6 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : آقازاده، هاشم ؛ نرگسیان، عباس ؛ ابراهیم زاده، مهدی ؛
(25 صفحة - من 1 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:برنداسم برنداسم محصولنمادهای آواییاسماییزبان فارسی
-
مؤلف : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ ماه آور پور، فهیمه ؛
(30 صفحة - من 26 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات توصیه ایشهرت شرکتشهرت برندمسئولیتپذیری اقتصادی شرکتاعتماد به تخصصورتوصیهای
-
مؤلف : سعیدنیا، حمیدرضا ؛ قهرمانی، آمنه ؛ ایران نژاد پاریزی، مهدی ؛
(28 صفحة - من 56 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برنداعتماد به برندرسانه اجتماعیجامعه ی برندفعالیت های خلق ارزشجامهرسانهی اجتماعیوفاداریشبکههای اجتماعیپژوهشفرضیهفعالیتهای خلق ارزش
-
مؤلف : موسوی، سید نجم الدین ؛ قلی پور، زهرا ؛
(12 صفحة - من 84 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:برند تقلیدیشرایط اطمینان و عدماطمینانذهنیت رایطهگرا یی و ویژگیگرااطمینانمصرفعدم اطمینانشرایط عدم اطمینان
-
مؤلف : سلطانی نژاد، نیما ؛ نوروزی، حسین ؛
(17 صفحة - من 96 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریارزش ادراک شدهآگاهی از برندریسک کارکردیبرند فروشگاهیهویتمصرف
-
مؤلف : سلیمی فرد، خداکرم ؛ پوردهقان، عادل ؛
(27 صفحة - من 113 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیعوامل فردیتبلیغات موبایلیتحلیل سلسلهمراتبی فازیعوامل مربوط به پیامعوامل مربوط به محیط اجتماعینگرش نسبت به تبلیغات موبایلی