ماه آور پور، فهیمه/ 3 مقالة
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت توسعه فناوری 1 |
مجلة مدیریت برند 1 |
مجلة مطالعات مدیریت گردشگری 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 2 |
علوم اجتماعی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 3 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 2 |
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
مؤلف : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ اسدیان اردکانی، فائزه ؛ كاتب مسؤول : ماه آور پور، فهیمه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1398 - شماره 48 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 211 إلی 240 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیعملکرد شهرارزش ویژه برند مقصدشهرت شهرهویت برند مقصدشهرمدلتصویرمقصد گردشگریبرند مقصدتصویر برند مقصدپژوهشارزش ویژه
-
2.
مؤلف : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ كاتب مسؤول : ما ه آورپور، فهیمه ؛
مجلة:مدیریت توسعه فناوری»بهار 1397 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 103 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:شهرت فناوریگرایش برندعملکردکسبوکارسرمایه اجتماعی داخلیمهارتهای نوآوری کارکنانکارکنانعملکردپارک علم و فناوریبازارنوآوریگرایش
-
3.
مؤلف : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ ماه آور پور، فهیمه ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1395 - شماره 6 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 26 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات توصیه ایشهرت شرکتشهرت برندمسئولیتپذیری اقتصادی شرکتاعتماد به تخصصورتوصیهای