کلمة المفتاح برند تقلیدی / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : اکبری، محسن ؛ ابراهیمپور ازبری، مصطفی ؛ درجانی، عباس ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1398 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 1 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:تقلیداخلاقگراییبرند تقلیدیاجتناب از برنداخلاقگرایی مصرفکننده
-
2.
مؤلف : صدیقی، حامد ؛ اکبری، محسن ؛ کاظمی نیا، آزاده ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1396 - شماره 10 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 11 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:برند تقلیدیزبان برندنوع تقلیدتشخیص تقلید از برند اصلیمیزان تقلید
-
3.
مؤلف : موسوی، سید نجم الدین ؛ قلی پور، زهرا ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1395 - شماره 6 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 84 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:برند تقلیدیشرایط اطمینان و عدماطمینانذهنیت رایطهگرا یی و ویژگیگرااطمینانمصرفعدم اطمینانشرایط عدم اطمینان