کاظمی نیا، آزاده/ 2 مقالة
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت برند 1 |
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 2 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 2 |
-
1.
كاتب مسؤول : کاظمی نیا، آزاده ؛ مؤلف : قادری، محبوبه ؛ مرادیپور، سعید ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1400، دوره جدید - شماره 45 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 169 إلی 194 )
الکلمات المفتاحية:نوجواننظریه هویت اجتماعیمصرف لبنیاتنظریه تجانس خودپندارهنوجوانانجنسیتخانواده
-
2.
مؤلف : صدیقی، حامد ؛ اکبری، محسن ؛ کاظمی نیا، آزاده ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1396 - شماره 10 ، ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 11 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:برند تقلیدیزبان برندنوع تقلیدتشخیص تقلید از برند اصلیمیزان تقلید