کلمة المفتاح جامعه ی برند / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : قلی پور، نگار ؛ مؤلف : خبیری، محمد ؛ عیدی، حسین ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»بهار 1399 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 43 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:خشونتسازمان برندجامعهی برندتبلیغ مثبتهم هویتی
-
2.
مؤلف : سعیدنیا، حمیدرضا ؛ قهرمانی، آمنه ؛ ایران نژاد پاریزی، مهدی ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1395 - شماره 6 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 56 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برنداعتماد به برندرسانه اجتماعیجامعه ی برندفعالیت های خلق ارزشجامهرسانهی اجتماعیوفاداریشبکههای اجتماعیپژوهشفرضیهفعالیتهای خلق ارزش