کلمة المفتاح رسانهی اجتماعی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : محمدی، علی ؛ حیدری، مریم ؛ عبادی، محمد ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در فنی و مهندسی»زمستان 1401 - شماره 29 (17 صفحة - من 347 إلی 363 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی فرهنگیفناوریهای جدیدموزهی مجازیداستانگویی دیجیتالمحیط ایجادشدهرسانهی اجتماعی
-
2.
مؤلف : سعیدنیا، حمیدرضا ؛ قهرمانی، آمنه ؛ ایران نژاد پاریزی، مهدی ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1395 - شماره 6 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 56 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برنداعتماد به برندرسانه اجتماعیجامعه ی برندفعالیت های خلق ارزشجامهرسانهی اجتماعیوفاداریشبکههای اجتماعیپژوهشفرضیهفعالیتهای خلق ارزش
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های کاربردی در فنی و مهندسی 1 |
مجلة مدیریت برند 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)