پاییز 1399 - شماره 23 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
كاتب مسؤول : کریمی علویجه، محمد رضا ؛ مؤلف : زرین فرد، نرگس ؛
(37 صفحة - من 3 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:نگرشبرند لوکسارزش ادراکشدهرفتار توصیهایتمایل به پرداخت مبلغ بیشتربرنـدارزشبـاهـا
-
مؤلف : شافعیان، نیلوفر ؛ غریب نواز، نادر ؛ بنی مهد، بهمن ؛ كاتب مسؤول : آقایی، محمد ؛
(34 صفحة - من 40 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:تئوری داده بنیادبازاریابی دیجیتالبانکداری دیجیتالمدلسازی کیفیبانکهـاهــادیجیتالپـژوهشبــابـهبـا
-
كاتب مسؤول : خلیل نژاد، شهرام ؛ مؤلف : رضائیان آستانه، محدثه ؛ قنبری، میلاد ؛
(41 صفحة - من 74 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:بازیوارسازیپلتفرممدل کسبوکار پایدارهمآفرینی برندبـابــاهـابـههــا
-
مؤلف : واعظی، مهدی ؛ کیانی، صدیقه ؛ كاتب مسؤول : شاطریان، محسن ؛
(41 صفحة - من 115 إلی 155 )
الکلمات المفتاحية:برند کارفرماشهر کاشانادراک کارکنانرضایت شغلیمراکز اقامتیهـابـهبـاکارفرما
-
مؤلف : فهیم، عیسی ؛ حسین زاده، علی ؛ قاسمی نامقی، محمد ؛ كاتب مسؤول : پورسلیمی، مجتبی ؛
(56 صفحة - من 156 إلی 211 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریشبکههای اجتماعیدیمتل فازینظریة داده بنیادبرندسازی اجتماعیبــاهـابـابـهبرندسازیهــابــهبــربرنــد
-
مؤلف : ستوده، علی ؛ امینی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : نکوئی زاده، مریم ؛
(43 صفحة - من 212 إلی 254 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برند فروشگاهیتمایلات رفتاری مطلوبتمایلات رفتاری نامطلوب و فراترکیبشخصــیت برنــدشخصـیت برنـدبرنـدهـاهــابـهشخصیت