پاییز 1400 - شماره 27 التصنيف الف (Ministry of Science)
-
مؤلف : نورانی کوتنایی، محمد ؛ محمدشفیعی، مجید ؛ كاتب مسؤول : رضایی دولت آبادی، حسین ؛
(30 صفحة - من 15 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:عشق به برندارزش درک شده برندمحرکهای محیطیرقابت پذیری برند خرده فروشیبرنـدهـاخـردههــا
-
مؤلف : زاهدی پور، محمد ؛ خدایاری، بهناز ؛ رهنمای رودپشتی، فریدون ؛ كاتب مسؤول : مشبکی اصفهانی، اصغر ؛
(40 صفحة - من 45 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:مشتریانوفاداری مشتریانسازمان تامین اجتماعیروش نظریه داده بنیادمشـتریهـاوفـاداری مشـتریوفــاداری مشــتری
-
كاتب مسؤول : شاه آبادی، ابوالفضل ؛ مؤلف : مرادی، علی ؛ حسینی منزه، سیدمحمود ؛
(30 صفحة - من 85 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:برند ملیریسک اقتصادیریسک مالیریسک سیاسیهــاریسـک
-
كاتب مسؤول : رنگریز، حسن ؛ مؤلف : علی دوست، فرحناز ؛ زیب ارزانی، معصومه ؛
(32 صفحة - من 115 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:شرکتهای دانشبنیانهوش کسب و کاردارایی های هوش کسب و کارقابلیتهای هوش کسب و کارهـوش کسـب وکـارهــوش کســب وکــار
-
مؤلف : حمیدی، سارا ؛ بهزادی، محمدحسن ؛ كاتب مسؤول : حمدی، کریم ؛
(52 صفحة - من 147 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:بحران برندبرند گریزیعدم علاقه به برندرد هژمونی برندبرند ستیزیبرنـدهـاهــابـابرنــدبــابـهبــه
-
كاتب مسؤول : رحیمی کلور، حسین ؛ مؤلف : دهقانی قهنویه، عادله ؛
(32 صفحة - من 199 إلی 230 )
الکلمات المفتاحية:حمایت اجتماعینوع دوستیهمآفرینی ارزش برندادراک مصرفکننده از برند اخلاقیکیفیت ارتباطات در کروناادراکبرنــدبــر