زمستان 1399 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
مؤلف : میقانی، سمانه ؛ دانایی، حبیب الله ؛ خدیور، آمنه ؛ كاتب مسؤول : امیرشاهی، میر احمد ؛
(39 صفحة - من 3 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:نظریه داده بنیادصنعت پوشاکخرید برند لوکسهـابرنـدخریـدبرنــدلــوکسهــابـا
-
كاتب مسؤول : خداداد حسینی، سید حمید ؛ مؤلف : مشبکی، اصغر ؛ فرهادی، الناز ؛
(33 صفحة - من 42 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندارزش لذتجوییمصرف نمایشیارزش منحصربهفرد بودنارزش طبقه اجتماعیقصد خرید کالای لوکسمصـرفبرنـدهـامصــرفخریـد
-
مؤلف : رضایی حاجی ابادی، جواد ؛ کاظمی، علی ؛ كاتب مسؤول : محمدشفیعی، مجید ؛
(29 صفحة - من 75 إلی 103 )
الکلمات المفتاحية:مشارکت گردشگرخلق مشترک ارزشتجربه برند مقصدعشق به برند مقصدذینفعان صنعت گردشگریگردشگریگردشـگربـه
-
مؤلف : ایدی، محمد ؛ شیری، اردشیر ؛ مامی، شکوفه ؛
(37 صفحة - من 104 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:برندتحلیل اکتشافیمشتریان بیمهبرند هراسیبـههـابیمهبیمـه
-
كاتب مسؤول : رزمی، زهرا ؛ مؤلف : اسماعیلی، یاسمن ؛
(24 صفحة - من 141 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشبانک تجارتتصویر برندارزش ویژه برندبرندسازیبرنـدمشـتریهـابـهبرنــدمشــتریبـامشتریبــا
-
مؤلف : بیگدلی، امیر ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : عبدالوند، محمد علی ؛
(50 صفحة - من 165 إلی 214 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریمسئولیت اجتماعی سازمانیبرند اجتماعیبرندسازی سازمانیبرنـدبرنــدمســئولیت اجتمــاعی ســازمان