کلمة المفتاح Brand / (370 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شهبازی، غلامرضا ؛ عسگر نژاد نوری، باقر ؛ كاتب مسؤول : ایرانزاده، سلیمان ؛
مجلة:بازاریابی خدمات عمومی»تابستان 1403 - شماره 6 (33 صفحة - من 66 إلی 98 )
-
2.
كاتب مسؤول : لازار، فرینوش ؛ مؤلف : کیانی، رضا ؛
مجلة:بازاریابی خدمات عمومی»تابستان 1403 - شماره 6 (24 صفحة - من 19 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیعشقبرندرسانههای اجتماعیتجربه زیسته مشتریان
-
3.
مؤلف : Beiki Demeneh، Zakieh ؛ Dalvi، Mohammad Reza ؛ كاتب مسؤول : Davoodi، Sayyed Mohammad Reza ؛
مجلة:Journal of System Management»Spring 2024, Volume 10 - Number 2 ، A (Azad University/ISC (24 صفحة - من 79 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:BrandpsychologyBrandinggrand theory
-
4.
كاتب مسؤول : شیرمحمدی، یزدان ؛ مؤلف : یزدان پناه، عنایت الله ؛ تکلو، فاطمه ؛ یعقوبی پورفرد، افسانه ؛
مجلة:آموزش محیط زیست و توسعه پایدار»بهار 1403 - شماره 39 ، ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 62 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:طنین برندطبیعتگردیآموزشبروجردمحیطزیست
-
5.
مؤلف : ثقفیان، حامد ؛ محمودزاده، مرتضی ؛ كاتب مسؤول : عالی، صمد ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»بهار 1403 - شماره 11 (26 صفحة - من 146 إلی 171 )
الکلمات المفتاحية:تفاوتهای فرهنگیمزیت رقابتیاستراتژی بازاریابیشبکههای اجتماعیبرندمشارکت مشتری
-
6.
مؤلف : چراغی پور، فرشته ؛ كاتب مسؤول : حسام، مهدی ؛
مجلة:آمایش جغرافیایی فضا»بهار 1403 - شماره 51 ، ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 131 إلی 149 )
الکلمات المفتاحية:شهر رشتبرندتوسعه گردشگری شهریگردشگری خوراکشهر خلاق خوراک
-
7.
كاتب مسؤول : میرزا ابوالحسن خان ایلچی، محسن ؛
مجلة:جامعه، فرهنگ و رسانه»بهار 1403 - شماره 50 ، ب (Ministry of Science/ISC (35 صفحة - من 243 إلی 277 )
الکلمات المفتاحية:ارتباطات سیاسیبرندبرندشخصی- سیاسیالگوی تحرک برند
-
8.
كاتب مسؤول : Shirmohammadi، Yazdan ؛ مؤلف : Ghanbari، Amin ؛ Amidi، Parastoo ؛
مجلة:Tourism, Culture and Spirituality»January 2024 - No.11 ، ب (Ministry of Science (22 صفحة - من 17 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:TourismBrandculturalMysticaldestinationCongruency
-
9.
مؤلف : ساعتچی، سید مهدی ؛ آسایش، فرزاد ؛ طوطیان اصفهانی، صدیقه ؛ هاشمی، سید محمود ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»زمستان 1402 - شماره 72 ، ب (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 115 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:برندنظریه داده بنیادهویت سازی برندبانکهای ایرانی
-
10.
مؤلف : قمی اویلی، زینت ؛ رحمتی، مریم ؛ مران جوری، مهدی ؛ كاتب مسؤول : تقی پوریان گیلانی، محمدجواد ؛
مجلة:مدیریت منابع در نیروی انتظامی»زمستان 1402 - شماره 44 ، ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 93 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:پژوهش کیفیبرندارزش ویژه برندرویکرد فرا ترکیبارزش ویژهفراترکیبمشتریعواملترکیبپژوهش
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (122 مقالة)
- علمی-پژوهشی (60 مقالة)
- الف (28 مقالة)
- ج (10 مقالة)
- علمی-ترویجی (6 مقالة)
- بین المللی (3 مقالة)
- د (2 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (4 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)