کلمة المفتاح Brand / (296 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : طاهری مینا، فوزیه ؛ لطیفی، میثم ؛ حاجی بابایی، حسین ؛ كاتب مسؤول : قبادی لموکی، تحفه ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»زمستان 1402 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 202 إلی 231 )
-
2.
مؤلف : Karami، Maziar ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی التصنيف عالمي (14 صفحة - من 23 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:MarketingBrandbusinessbehaviorTrustconsumerAdvertising
-
3.
مؤلف : کردانی، سجاد ؛ سلطانی فر، محمد ؛ كاتب مسؤول : خرازی محمدوندی آذر، زهرا ؛
مجلة:پژوهش های جامعه شناسی معاصر»پاییز و زمستان 1402- شماره 23 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 99 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:هویت ملیتصویرسازیبرندمولفههای قومیبرند ملی
-
4.
مؤلف : شاه آبادی، ابوالفضل ؛ كاتب مسؤول : حیدری، زهرا ؛
مجلة:نوآوری و ارزش آفرینی»بهار و تابستان 1402 - شماره 23 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 2 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریبرنددارایی نامشهود
-
5.
مؤلف : سهلی، فرزانه ؛ كاتب مسؤول : علیدوستی، سیروس ؛
مجلة:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»تابستان 1402 - شماره 134 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (39 صفحة - من 32 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیکتابخانههای دانشگاهیبرندسازیمدل برندسازیبرند
-
6.
مؤلف : حسینی، سید رسول ؛ تقوی، هادی ؛ كاتب مسؤول : فرخیان، ساحل ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1402 - شماره 44 التصنيف الف (Ministry of Science (33 صفحة - من 6 إلی 38 )
-
7.
كاتب مسؤول : واشقانی فراهانی، محمد ؛ مؤلف : نیکنام، منوچهر ؛ غریب نواز، نادر ؛ مهرانی، هرمز ؛
مجلة:مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی»تابستان 1402 - شماره 57 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 117 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیثبات سازمانیصنایع نفتگاز و پتروشیمیبرند
-
8.
مؤلف : آقایی، وحید ؛ نوروزی سیدحسینی، رسول ؛ كاتب مسؤول : نظری، شهرام ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»تابستان 1402 - شماره 14 (25 صفحة - من 23 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریبرندمقاومت اجتماعیقدرت اجتماعی
-
9.
كاتب مسؤول : شریعت نژاد، علی ؛ مؤلف : رضایی نژاد، هادی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1402، دوره جدید - شماره 53 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 148 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیبرندگفتگوی برندقدرت گفتگوپذیری برند
-
10.
كاتب مسؤول : شیرمحمدی، یزدان ؛ مؤلف : آهنگران، جعفر ؛ عادل پناه، امید ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1402 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 247 إلی 260 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریوفاداریبرنداصالت برند مقصد
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (95 مقالة)
- علمی-پژوهشی (44 مقالة)
- الف (21 مقالة)
- B (11 مقالة)
- A (10 مقالة)
- ج (9 مقالة)
- بین المللی (7 مقالة)
- علمی-ترویجی (5 مقالة)
- A+ (3 مقالة)
- د (2 مقالة)
- ملی (1 مقالة)