کلمة المفتاح Brand / (317 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شهبازی، غلامرضا ؛ عسگر نژاد نوری، باقر ؛ كاتب مسؤول : ایرانزاده، سلیمان ؛
مجلة:بازاریابی خدمات عمومی»تابستان 1403 - شماره 6 (33 صفحة - من 66 إلی 98 )
-
2.
كاتب مسؤول : لازار، فرینوش ؛ مؤلف : کیانی، رضا ؛
مجلة:بازاریابی خدمات عمومی»تابستان 1403 - شماره 6 (24 صفحة - من 19 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیعشقبرندتجربه زیسته مشتریانرسانههای اجتماعی
-
3.
مؤلف : Beiki Demeneh، Zakieh ؛ Dalvi، Mohammad Reza ؛ كاتب مسؤول : Davoodi، Sayyed Mohammad Reza ؛
مجلة:Journal of System Management»Spring 2024, Volume 10 - Number 2 ، A (Azad University/ISC (24 صفحة - من 79 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:BrandpsychologyBrandinggrand theory
-
4.
مؤلف : ثقفیان، حامد ؛ محمودزاده، مرتضی ؛ كاتب مسؤول : عالی، صمد ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»بهار 1403 - شماره 11 (26 صفحة - من 146 إلی 171 )
الکلمات المفتاحية:تفاوتهای فرهنگیمزیت رقابتیاستراتژی بازاریابیشبکههای اجتماعیبرندمشارکت مشتری
-
5.
كاتب مسؤول : شیرمحمدی، یزدان ؛ مؤلف : یزدان پناه، عنایت الله ؛ تکلو، فاطمه ؛ یعقوبی پورفرد، افسانه ؛
مجلة:آموزش محیط زیست و توسعه پایدار»بهار 1403 - شماره 39 ، ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 62 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:آموزشبروجردطنین برندطبیعتگردیمحیطزیست
-
6.
كاتب مسؤول : Shirmohammadi، Yazdan ؛ مؤلف : Ghanbari، Amin ؛ Amidi، Parastoo ؛
مجلة:Tourism, Culture and Spirituality»January 2024 - No.11 ، ب (Ministry of Science (22 صفحة - من 17 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:TourismBrandculturalMysticaldestinationCongruency
-
7.
مؤلف : ساعتچی، سید مهدی ؛ آسایش، فرزاد ؛ طوطیان اصفهانی، صدیقه ؛ هاشمی، سید محمود ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»زمستان 1402 - شماره 72 ، ب (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 115 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:برندنظریه داده بنیادبانکهای ایرانیهویت سازی برند
-
8.
مؤلف : قمی اویلی، زینت ؛ رحمتی، مریم ؛ مران جوری، مهدی ؛ كاتب مسؤول : تقی پوریان گیلانی، محمدجواد ؛
مجلة:مدیریت منابع در نیروی انتظامی»زمستان 1402 - شماره 44 ، ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 93 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:پژوهش کیفیبرندارزش ویژه برندرویکرد فرا ترکیبارزش ویژهفراترکیبمشتریعواملترکیبپژوهش
-
9.
مؤلف : طاهری مینا، فوزیه ؛ لطیفی، میثم ؛ حاجی بابایی، حسین ؛ كاتب مسؤول : قبادی لموکی، تحفه ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»زمستان 1402 - شماره 34 ، ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 202 إلی 231 )
-
10.
مؤلف : Karami، Maziar ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی ، عالمي (14 صفحة - من 23 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:MarketingBrandbusinessbehaviorTrustconsumerAdvertising
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (108 مقالة)
- علمی-پژوهشی (44 مقالة)
- الف (22 مقالة)
- ج (9 مقالة)
- علمی-ترویجی (5 مقالة)
- بین المللی (3 مقالة)
- د (2 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (4 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)