کلمة المفتاح هویت سازی برند / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ساعتچی، سید مهدی ؛ آسایش، فرزاد ؛ طوطیان اصفهانی، صدیقه ؛ هاشمی، سید محمود ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»زمستان 1402 - شماره 72 ، ب (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 115 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:برندنظریه داده بنیادهویت سازی برندبانکهای ایرانی
-
2.
كاتب مسؤول : قربانی دولتابادی، مسعود ؛ مؤلف : نایب زاده، شهناز ؛ حاتمی نسب، سید حسن ؛ زارع، رحیم ؛
مجلة:مطالعات پلیس زن»پاییز و زمستان 1400- شماره 35 ، ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 241 إلی 271 )
الکلمات المفتاحية:طراحی مدلهویتسازی برندلباس پلیس زن
-
3.
مؤلف : قربانی دولت آبادی، مسعود ؛ حاتمی نسب، سید حسن ؛ زارع، رحیم ؛ كاتب مسؤول : نایب زاده، شهناز ؛
مجلة:زن و جامعه»پاییز 1400، سال دوازدهم - شماره 3 ، A (Azad University/ISC (15 صفحة - من 120 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:بانوانطراحی الگوهویتسازی برندبرندهای پوشاک
-
4.
مؤلف : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره هفتم - شماره 3 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 543 إلی 562 )
الکلمات المفتاحية:عشق به برندحسادت به برنداقدام های ضد برند از جانب مشتریهویت سازی برندحسادتمشتریهویتعشقبرنـدهویتسازیحس
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة علوم مدیریت ایران 1 |
مجلة زن و جامعه 1 |
مجلة مطالعات پلیس زن 1 |
مجلة مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)