تابستان 1403 - شماره 6
-
مؤلف : پابرجای زنجانی، مجید ؛ كاتب مسؤول : راه چمنی، احمد ؛
(16 صفحة - من 2 إلی 17 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شدهایمنی ادراک شدهقصد استفاده مجدد.تبلیغات دهان به دهان مثبت
-
كاتب مسؤول : لازار، فرینوش ؛ مؤلف : کیانی، رضا ؛
(24 صفحة - من 19 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیعشقبرندرسانههای اجتماعیتجربه زیسته مشتریان
-
كاتب مسؤول : یاری زنگنه، مرضیه ؛ مؤلف : نیک سرشت، علیرضا ؛
(21 صفحة - من 44 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری الکترونیکتصویر برندعملکرد برندهویت برندابعاد شخصیتیمدیریت برند
-
مؤلف : شهبازی، غلامرضا ؛ عسگر نژاد نوری، باقر ؛ كاتب مسؤول : ایرانزاده، سلیمان ؛
(33 صفحة - من 66 إلی 98 )
-
مؤلف : بهنام فيض آبادی، فاطمه ؛ مرادی، محسن ؛ كاتب مسؤول : بهبودی، اميد ؛
(19 صفحة - من 100 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:تعامل با برنداعتبار تایید کنندهبرند مکنگرش به برند.عشق به برند
-
مؤلف : سمیعی، روح اله ؛
(22 صفحة - من 120 إلی 141 )
الکلمات المفتاحية:قصد ترک شغلفرهنگ یادگیری سازمانیرفتار درون نقشی و رضایت شغلی.