کلمة المفتاح تبلیغات دهان به دهان مثبت / (11 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : پابرجای زنجانی، مجید ؛ كاتب مسؤول : راه چمنی، احمد ؛
مجلة:بازاریابی خدمات عمومی»تابستان 1403 - شماره 6 (16 صفحة - من 2 إلی 17 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شدهایمنی ادراک شدهقصد استفاده مجدد.تبلیغات دهان به دهان مثبت
-
2.
كاتب مسؤول : ملکی ورکی، مهرداد ؛ مؤلف : پیری، محمد ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی ، عالمي (17 صفحة - من 282 إلی 298 )
الکلمات المفتاحية:شبکه های اجتماعیقصد خریدتبلیغات دهان به دهان مثبتمشتریان جوان
-
3.
كاتب مسؤول : دهقانی زاده، مرضیه ؛ مؤلف : اکبری، پیمان ؛ نجفی دورکی، الهه ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1402 - شماره 36 ، الف (Ministry of Science/ISC (48 صفحة - من 193 إلی 240 )
الکلمات المفتاحية:تعهد عاطفیاعتماد سازمانیقصد ترک شغلتبلیغات دهان به دهان مثبتعشق کارکنان به برندکارکنـانبـه
-
4.
كاتب مسؤول : بلوچی، حسین ؛ مؤلف : سیاه سرانی کجوری، محمد علی ؛
مجلة:مدیریت منابع انسانی پایدار»بهار و تابستان 1402، سال پنجم - شماره 8 ، ب (Ministry of Science (19 صفحة - من 125 إلی 143 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیجذابیت برند کارفرماقصد توصیه کارفرماماندن با کارفرماکارکنانکارفرماهتلمدلکار
-
5.
مؤلف : صفریان، فاطمه ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ هادیزاده، علی اصغر ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»تابستان 1400 - شماره 2 (12 صفحة - من 178 إلی 189 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خرید مشتریانتبلیغات دهان به دهانتبلیغات دهان به دهان مثبتتبلیغات دهان به دهان منفی
-
6.
مؤلف : مظفري مهر، محمد سعید ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان 1399، دوره جدید - شماره 45 (28 صفحة - من 149 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندتبلیغات دهان به دهانمدیریت برندارزش ویژهمدیریتمشتریارتباطاتمحصولارزش ویژه مشتری
-
7.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : درویش، فاطمه ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»تابستان 1398 - شماره 19 ، ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 66 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:صنعت گردشگریبازاریابی حسیتجربه برندتبلیغات دهان به دهان مثبتعواطف نسبت به هتل مقصدهتلگردشگریحسیپژوهشمؤلفههای حسی
-
8.
مؤلف : زارعی، عظیم ؛ شرفی، وحید ؛ ملکی، فاطمه ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 30 ، ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:تعهداعتمادباورهای مذهبیبازاریابی رابطه ایواکنشهای رفتاریتبلیغات دهان به دهان مثبتاهدای کمک
-
9.
مؤلف : میر محمدی، سید محمد ؛ توکل پور صالح، شبنم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»بهار 1396، دوره سوم - شماره 1 (15 صفحة - من 1 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:مراکز خریدارزش خریدراحتی خدماتمشتریمرکز خریدمشتریانرضایت مشتریارزش خرید لذت گرایانهتبلیغات دهانبهدهان مثبت
-
10.
مؤلف : زارعی، عظیم ؛ سیاه سرانی کجوری، محمدعلی ؛ فارسی زاده، حسین ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1393، سال هفتم- شماره 24 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 67 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:دروغ سبزقصد خرید محصولات سبزتبلیغات دهان به دهان سبزکیفیت ادراک شده سبزرضایت سبزمشتریمشتریانتبلیغات دهانبهدهان مثبت
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (3 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)