الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 16 |
علوم اجتماعی 2 |
علوم سیاسی 2 |
اخلاق 1 |
جغرافیا 1 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 23 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 11 |
ب 7 |
د 1 |
الف 1 |
العلمية - النشرية 1 |
-
1.
كاتب مسؤول : تابان، محمد ؛ مؤلف : شرفی، وحید ؛ شاحسینی، هدی ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»بهار 1403 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science (22 صفحة - من 22 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:بینالمللیسازیتوسعه فروشدوراندیشی استراتژیکمحرکهای بینالمللیسازیشرکتهای صادرکنندهبازار
-
2.
كاتب مسؤول : شرفی، وحید ؛ مؤلف : ممبینی، مهنار ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»زمستان 1402 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science (20 صفحة - من 21 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد بازاریابیصادرات پویاکیفیت رابطه صادرکننده-واسطهشرکتهای صادرکنندهصادراتعملکرد بازارعملکرد صادراتیقابلیت
-
3.
مؤلف : فیض اللهی، صادق ؛ كاتب مسؤول : شرفی، وحید ؛
مجلة:مدیریت زنجیره تامین»تابستان 1402 - شماره 79 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 17 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:زنجیره تامین حلقه بستهالگوریتم NSGA-IIالگوریتم MOPSOتقاضای فازیظرفیت تامین کننده فازی
-
4.
مؤلف : شرفی، وحید ؛ كاتب مسؤول : شاحسینی، هدی ؛
مجلة:پژوهش های روانشناختی در مدیریت»بهار و تابستان 1402- شماره 16 (16 صفحة - من 83 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:رفتارهای تلافی جویانهپرخاشگریرفتارهای انحرافیرفتارهای خرابکارانهدروغگویی به مشتری
-
5.
كاتب مسؤول : شرفی، وحید ؛ مؤلف : محمدیاری، زهره ؛ فتاحی، فرهاد ؛
مجلة:مدیریت منابع در نیروی انتظامی»بهار 1402 - شماره 41 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 21 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:رفاه عاطفیرهبری پدرسالارانهبازاریابی داخلی
-
6.
كاتب مسؤول : شرفی، وحید ؛ مؤلف : تفرجی یگانه، شهلا ؛
مجلة:فرهنگ ایلام»پاییز و زمستان 1400 - شماره 72 و 73 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 138 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:استان ایلامصنایع دستیبازاریابی فرهنگیعملکرد مشتریان
-
7.
كاتب مسؤول : شرفی، وحید ؛ مؤلف : شاحسینی، هدی ؛
مجلة:پژوهش های روانشناختی در مدیریت»پاییز و زمستان 1400 - شماره 13 (28 صفحة - من 69 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:رویگردانی مشتریریزش مشتریخشم مشتریتکنیک دلفیتکنیک آراس خاکستر
-
8.
تاثیر بازاریابی رابطهای بر توسعه پایدار فضای مشارکت اقتصادی در میان مشتریان بانکهای تجاری شهر اراک
مؤلف : فرشیدپور، علیرضا ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ شرفی، وحید ؛ كاتب مسؤول : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛
مجلة:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»پاییز 1400، سال یازدهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 537 إلی 552 )
الکلمات المفتاحية:توسعه پایداربازاریابی رابطهایفضای مشارکت اقتصادیدوراندیشی استراتژیک
-
9.
مؤلف : زارعی، عظیم ؛ شرفی، وحید ؛ ملکی، فاطمه ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:تعهداعتمادباورهای مذهبیبازاریابی رابطه ایواکنشهای رفتاریتبلیغات دهان به دهان مثبتاهدای کمک
-
10.
مؤلف : محمدی، اسفندیار ؛ شرفی، وحید ؛ صیدیوسفی، معصومه ؛ صیدیوسفی، ناهید ؛
مجلة:توسعه کارآفرینی»پاییز 1397 - شماره 41 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 481 إلی 500 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینیروش کیوکارآفرینی فرهنگیذهنیت کارآفرینان