کلمة المفتاح ارزش خرید / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : احمدی شریف، محمود ؛ مؤلف : فاتحی، شاهرخ ؛
مجلة:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»تابستان 1402 - شماره 17 (12 صفحة - من 43 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خریدبازاریابی حسیارزش خریداحساسات و عواطفخرید اجتماعیقابلیت و نوآوری و عمل یا کنشمشتریمشتریانمدلدامدارانخرید اجباری
-
2.
كاتب مسؤول : خادمی، مهدی ؛ مؤلف : قادریانی، فاتح ؛ نصرتی، شیوا ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1402- شماره 118 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 35 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:جنسیتارزش خریدبرندهای تقلیدیکارکردهای نگرشیارزیابی خرید
-
3.
مؤلف : فتحعلی، متینه ؛ زابلی، روح اله ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1401 - شماره 45 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 43 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:ارزش خریدنسل وایکانال یکپارچهنسل ایکسنسلشناساییکانال یکپارچهمصاحبهکدخردهفروشی
-
4.
كاتب مسؤول : نادری نیا، نادیا ؛ مؤلف : حاجی پور شوشتری، عبدالحمید ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»زمستان 1400 - شماره 9 (15 صفحة - من 192 إلی 206 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجددارزش خریدتاثیر همتاتکانش گری ادراک شدهکوپن ها الکترونیکیعضویت در پورتال
-
5.
مؤلف : خادمی گراشی، مهدی ؛ گرجی، نجمه ؛ فتحی، هانیه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1397، دوره دهم - شماره 4 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 743 إلی 760 )
الکلمات المفتاحية:ارزش خریدمحیط فروشگاهسردرگمیآهنگ اطلاعاتگرایش انگیزشیارزش خرید لذت جویانهخریداران
-
6.
مؤلف : میر محمدی، سید محمد ؛ توکل پور صالح، شبنم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»بهار 1396، دوره سوم - شماره 1 (15 صفحة - من 1 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:مراکز خریدارزش خریدراحتی خدماتمشتریمرکز خریدمشتریانرضایت مشتریارزش خرید لذت گرایانهتبلیغات دهانبهدهان مثبت