کلمة المفتاح خرید اجتماعی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : احمدی شریف، محمود ؛ مؤلف : فاتحی، شاهرخ ؛
مجلة:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»تابستان 1402 - شماره 17 (12 صفحة - من 43 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خریدبازاریابی حسیارزش خریداحساسات و عواطفخرید اجتماعیقابلیت و نوآوری و عمل یا کنشمشتریمشتریانمدلدامدارانخرید اجباری
-
2.
مؤلف : عسکری، متین ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»مرداد و شهریور 1400، دوره دوم - شماره 3 (19 صفحة - من 45 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت برندخرید اجتماعیگزینش برندبرندهای مدنظریه طبقهبندیمصرفکنندگانگزینشمدکاربرمحصولات