کلمة المفتاح مدیریت برند / (37 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رادفر، محمدرضا ؛
مجلة:بازاریابی خدمات عمومی»زمستان 1403 - شماره 8 (21 صفحة - من 49 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریبازارگراییعملکرد مالیعملکرد بازاریابیمدیریت برند
-
2.
مؤلف : محمدنژاد عالی زمینی، ابوالقاسم ؛ احمدی شریف، محمود ؛ كاتب مسؤول : احمدی دانیالی، آرزو ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»تابستان 1403 - شماره 12 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 143 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:برندسازی دیجیتالقدرت جامعه برندمدیریت برندمحصولات کشاورزی سالم
-
3.
كاتب مسؤول : یاری زنگنه، مرضیه ؛ مؤلف : نیک سرشت، علیرضا ؛
مجلة:بازاریابی خدمات عمومی»تابستان 1403 - شماره 6 (21 صفحة - من 44 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری الکترونیکتصویر برندعملکرد برندهویت برندابعاد شخصیتیمدیریت برند
-
4.
مؤلف : پسران افشاریان، سارا ؛ حقیقی کفاش، مهدی ؛ آقازاده، هاشم ؛ كاتب مسؤول : حقیقی، محمد ؛
مجلة:مطالعات هنر اسلامی»بهار 1403- شماره 53 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 81 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانیهویت برندمدیریت برندمدل پویای برند
-
5.
كاتب مسؤول : حسینی، سیدعلی ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1403 - شماره 92 (18 صفحة - من 228 إلی 245 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه انسانیکسب مزیت رقابتیمدیریت برندحسگری بازار
-
6.
كاتب مسؤول : حسینی، سیدعلی ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1403 - شماره 92 (16 صفحة - من 246 إلی 261 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه انسانیکسب مزیت رقابتیمدیریت برندحسگری بازار
-
7.
مؤلف : خسروجردی، علیرضا ؛ بستام، هادی ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی و چهارمین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری ، ملی (10 صفحة - من 138 إلی 147 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندمدیریت برندشهرت برند
-
8.
مؤلف : خسروجردی، علیرضا ؛ بستام، هادی ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی و چهارمین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری ، ملی (11 صفحة - من 148 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:دلبستگی به برندمدیریت برندشهرت برند
-
9.
مؤلف : شیرقاضی، مهرداد ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی و سومین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری ، ملی (6 صفحة - من 3514 إلی 3519 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندخلق ارزشهویت برندمدیریت برند.
-
10.
مؤلف : خواجه اورسجی، عباس ؛ نیک بخش، رضا ؛ كاتب مسؤول : شریفی فر، فریده ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»تابستان 1402 - شماره 41 ، ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 95 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:هویت برندمدیریت برندبرند تیم هاهویت تماشاگرانباشگاههای کبدی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (9 مقالة)
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (3 مقالة)
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)