کلمة المفتاح مدیریت برند / (31 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : یاری زنگنه، مرضیه ؛ مؤلف : نیک سرشت، علیرضا ؛
مجلة:بازاریابی خدمات عمومی»تابستان 1403 - شماره 6 (21 صفحة - من 44 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری الکترونیکتصویر برندعملکرد برندهویت برندابعاد شخصیتیمدیریت برند
-
2.
مؤلف : محمدنژاد عالی زمینی، ابوالقاسم ؛ احمدی شریف، محمود ؛ كاتب مسؤول : احمدی دانیالی، آرزو ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»تابستان 1403 - شماره 12 (26 صفحة - من 143 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:برندسازی دیجیتالقدرت جامعه برندمدیریت برندمحصولات کشاورزی سالم
-
3.
مؤلف : خسروجردی، علیرضا ؛ بستام، هادی ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی و چهارمین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری ، ملی (10 صفحة - من 138 إلی 147 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندمدیریت برندشهرت برند
-
4.
مؤلف : خسروجردی، علیرضا ؛ بستام، هادی ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی و چهارمین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری ، ملی (11 صفحة - من 148 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:دلبستگی به برندمدیریت برندشهرت برند
-
5.
مؤلف : شیرقاضی، مهرداد ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی و سومین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری ، ملی (6 صفحة - من 3514 إلی 3519 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندخلق ارزشهویت برندمدیریت برند.
-
6.
مؤلف : خواجه اورسجی، عباس ؛ نیک بخش، رضا ؛ كاتب مسؤول : شریفی فر، فریده ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»تابستان 1402 - شماره 41 ، ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 95 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:هویت برندمدیریت برندبرند تیم هاهویت تماشاگرانباشگاههای کبدی
-
7.
مؤلف : میرزایی، سمیه ؛ غلامرضایی، داود ؛ فرهادیار، علی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»بهار 1402، دوره نهم - شماره 1 (12 صفحة - من 58 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه انسانیمزیت رقابتیمدیریت برندبانک خاورمیانهتوانمندی شناخت بازار
-
8.
كاتب مسؤول : خمسه، مرتضی ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت ، عالمي (12 صفحة - من 430 إلی 441 )
الکلمات المفتاحية:سیستم هوش تجاری مزیت رقابتی برند مدیریت برند ابزار تصمیم گیری مدیریت
-
9.
مؤلف : جعفری، حامد ؛ بشیری، مهدی ؛ نجف زاده، محمدرحیم ؛ كاتب مسؤول : برقی مقدم، جعفر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»خرداد و تیر 1401 - شماره 72 ، الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 152 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندورزشکاران حرفهایمدیریت برندبرندسازی شخصیتوسعه برند ورزشی
-
10.
كاتب مسؤول : جمالی، شهرام ؛ مؤلف : حمیدی زاده، علی ؛ کیماسی، مسعود ؛ یزدانی، حمیدرضا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت دولتی»بهار 1401 - شماره 49 ، ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 137 إلی 159 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت برندفعالسازی برندفعالسازی داخلی برندجوهره برندکارکنانبرندسازیفعالسازیمدیرانسازمانبانک ملتطراحی مدلیمدیریت
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (8 مقالة)
- علمی-پژوهشی (5 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (3 مقالة)
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)