کلمة المفتاح حس گری بازار / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : منتها، عبداله ؛ بيگی فيروزی، الهيار ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»بهار 1400، دوره هفتم - شماره 1 (جلد اول) (10 صفحة - من 207 إلی 216 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشنوآوری هاحسگری بازارگرایش راهبردی کارآفرینانهقابلیت حسگری بازاربنگاههای کوچک و متوسطنوآوریدانشگرایش کارآفرینانهاطلاعات
-
2.
كاتب مسؤول : امینی خیابانی، غلامرضا ؛ مؤلف : فیض، داود ؛
مجلة:نوآوری و ارزش آفرینی»بهار و تابستان 1399 - شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 29 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:رقابت پذیریحس گری بازارپیچیدگی شناختی راهبردیروانشناسی مشتریهوش بازاریابی
-
3.
مؤلف : اورک، فرزانه ؛ بابایی زکلیکی، محمد علی ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1394 - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 147 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریقابلیتهای بازاریابیعملکرد سازمانمدیریت برندحسگری بازار
-
4.
مؤلف : اصانلو، بهاره ؛ خادمی، سهیلا ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»بهار 1394 - شماره 37 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 127 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:هوشمندی رقابتیهوشیاری کارآفرینانهحس گری بازارقابلیت بازارگرایی سازماناطلاعاتبازارسازمان
-
5.
مؤلف : اصانلو، بهاره ؛ خدامی، سهیلا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1390، دوره سوم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیکیفیت فرآیندی خدماتحس گری بازارکیفیت خدمات ادراک شدهکیفیت فنی خدمات