بابایی زکلیکی، محمد علی/ 32 مقالة
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 27 |
اقتصاد 2 |
علوم تربیتی 1 |
علوم اجتماعی 1 |
میان رشته ای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 32 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 11 |
ب 7 |
الف 3 |
ج 1 |
العلمية - النشرية 1 |
-
1.
مؤلف : زیلایی، راضیه ؛ عبداللهی، عباس ؛ كاتب مسؤول : بابایی زکلیکی، محمد علی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1401، دوره بیست و ششم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 173 إلی 192 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهفراترکیبآمیختگی با برندالگوی ذهنی مصرف کنندهمصرفکنندهآمیختگیپژوهشروش فراترکیبرابطه
-
2.
مؤلف : زیلایی، راضیه ؛ كاتب مسؤول : بابایی زکلیکی، محمد علی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1401، دوره جدید - شماره 50 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 13 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:نظریه ضمنی هوشرفتار مصرف کنندهالگوی ذهنیروانشناسی مصرف کنندهمصرفکنندهImplicitبازاریابیپژوهشConsumer
-
3.
مؤلف : حسن زاده، خلیل ؛ بابایی زکلیکی، دکتر محمد علی ؛ كاتب مسؤول : قلی پور، دکتر آرین ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1400 - شماره 52 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 9 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بیمهجبران خدماتحقوق و مزایامدیران ارشد
-
4.
مؤلف : بانی فاضل، سماء ؛ حسین زاده شهری، معصومه ؛ كاتب مسؤول : بابایی زکلیکی، محمدعلی ؛
مجلة:پژوهش های نوین در تصمیم گیری»تابستان 1400 - شماره 22 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 156 إلی 179 )
الکلمات المفتاحية:زنجیره تامین چابکفرا ترکیبپیامدهای چابکیابعاد چابکیعوامل موثر بر چابکیاطلاعاتروش فراترکیبکدهامشتریپژوهش
-
5.
مؤلف : میرسلیمانی، اعظم ؛ حقیقی نسب، منیژه ؛ خدیور، آمنه ؛ ابراهیمی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : بابایی زکلیکی، محمدعلی ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1400 - شماره 26 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 15 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:نظریه داده بنیادبرند مقصد گردشگریاعتلای برندگردشگری استان فارسبرنـدهـابـا
-
6.
كاتب مسؤول : هاشمیه انارکی، محمد ؛ مؤلف : قلی پور، ارین ؛ امیری، مجتبی ؛ بابایی زکلیکی، محمد علی ؛
مجلة:مدیریت دولتی»بهار 1400، دوره سیزدهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 29 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:قابلیت سازمانیوزارت نیروشایستگی فردیچارچوب شایستگی
-
7.
مؤلف : بسیجی، عسل ؛ حسین زاده شهری، معصومه ؛ خدیور، آمنه ؛ كاتب مسؤول : بابایی زکلیکی، محمدعلی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع انسانی»تابستان 1399 - شماره 40 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 35 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:مدل شایستگینظریه دادهبنیادشایستگیهامدیران بازاریابی بینالملل
-
8.
مؤلف : بسیجی، عسل ؛ حسینزاده شهری، معصومه ؛ خدیور، آمنه ؛ كاتب مسؤول : بابایی زکلیکی، محمد علی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1399، دوره بیست و چهارم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 131 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:مدیران بازاریابی بینالمللشایستگیهای مدیران بازاریابی بینالمللبرند ملّینظریه داده بنیاد
-
9.
مؤلف : بابایی زکلیکی، محمد علی ؛ كاتب مسؤول : زمانی، زینب ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1398، دوره جدید - شماره 38 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 107 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتتحلیل محتواتحلیل هم واژگانیکمپین تبلیغاتینقشه برداری نظام مندتبلیغاتیواژگانمطالعاتتحلیل
-
10.
مؤلف : مرادی شیرازی، سید عباس ؛ حیدری، علی ؛ بابایی زکلیکی، محمدعلی ؛ كاتب مسؤول : فیاضی، مرجان ؛
مجلة:مدیریت سازمان های دولتی»تابستان 1398 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 105 إلی 124 )