مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های مدیریت در ایران 1 |
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 2 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 2 |
-
1.
مؤلف : زیلایی، راضیه ؛ عبداللهی، عباس ؛ كاتب مسؤول : بابایی زکلیکی، محمد علی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1401، دوره بیست و ششم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 173 إلی 192 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهفراترکیبآمیختگی با برندالگوی ذهنی مصرف کنندهمصرفکنندهآمیختگیپژوهشروش فراترکیبرابطه
-
2.
مؤلف : زیلایی، راضیه ؛ كاتب مسؤول : بابایی زکلیکی، محمد علی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1401، دوره جدید - شماره 50 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 13 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:نظریه ضمنی هوشرفتار مصرف کنندهالگوی ذهنیروانشناسی مصرف کنندهمصرفکنندهImplicitبازاریابیپژوهشConsumer