بهار 1399، دوره بیست و چهارم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
كاتب مسؤول : حکیمی، ایمان ؛
(31 صفحة - من 1 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:رهبری تحولگراسرمایه فکریقابلیت بازاریابیکسبوکارهای کوچک و متوسط
-
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ كاتب مسؤول : نايلی، مریم ؛
(25 صفحة - من 33 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه مشتریبرندهای لوکستجربه برندارزش ویژه نگرشفعالیت بازاریابی رسانه اجتماعی
-
مؤلف : احمدی، اسماعیل ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ فتحی، محمد رضا ؛ كاتب مسؤول : ملکی، محمد حسن ؛
(21 صفحة - من 59 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:آیندهپژوهیسناریونویسیسناریوهای باورپذیرپیشرانهای کلیدیرویکرد نرم
-
مؤلف : دیواندری، علی ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ فدایی نژاد، محمد اسماعیل ؛ كاتب مسؤول : جلیلیان، حسین ؛
(25 صفحة - من 81 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:بازار سرمایهنظریه دادهبنیادمحصول جدیدبازاریابی خدمات مالی
-
كاتب مسؤول : ثقفی، فاطمه ؛ مؤلف : محقر، علی ؛ دسترنج، نسرین ؛ کاشیها، منیره ؛
(23 صفحة - من 107 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:مرور ادبیاتفراترکیبداده بنیادهمپایی
-
مؤلف : بسیجی، عسل ؛ حسینزاده شهری، معصومه ؛ خدیور، آمنه ؛ كاتب مسؤول : بابایی زکلیکی، محمد علی ؛
(22 صفحة - من 131 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:مدیران بازاریابی بینالمللشایستگیهای مدیران بازاریابی بینالمللبرند ملّینظریه داده بنیاد
-
مؤلف : میرمحمدی، سید محمد ؛ سدیری جوادی، عاطفه ؛ كاتب مسؤول : رحیمیان، محمد ؛
(24 صفحة - من 153 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:مدل معادلات ساختارینقض قرارداد روانشناختیعدم امنیت شغلیخستگی کاری