پاییز 1391، دوره شانزدهم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : امینی فسخودی، عباس ؛ هادی نژاد، بهجت ؛
(20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشیرضایت مشتریتحقق اهدافمدل سازی معادلات ساختاریمدلسازی معادلههای ساختاریمدلاثربخشی سازمانی
-
مؤلف : باقری، محمد رضا ؛ یوسفی نژاد عطاری، مهدی ؛
(18 صفحة - من 21 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:کارآییتحلیل عاملیتحلیل مولفه های اصلیاتلاف وقتDEMATELمدیرانمدیریت زمانمعیارزمانعللمهارت سازمانی مدیریت زمان
-
مؤلف : جوادیان، نیکبخش ؛ خانی، مهدی ؛ مهدوی، ایرج ؛
(20 صفحة - من 39 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت زنجیره تامینسیاست گذاریپویایی های سیستمعملکرد زنجیره تامینزنجیره تأمیناطلاعاتمدلسیستمزنجیره تامینعملکردپویاییشناسی سیستمانبار
-
مؤلف : حمیدی، ناصر ؛ اکبری شمیران، رضا ؛ شیردل، غلامحسن ؛ طالشی، بابک ؛
(24 صفحة - من 59 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:فرایند تحلیل شبکه ای فازیتامین کنندهتصمیم گیری با معیار چندگانهمدل بندی ساختاری توصیفیانتگرال فازی غیر جمعی (انتگرال چوکوئت)فازیمعیارهاارزیابیمدلوزن
-
مؤلف : آذر، عادل ؛ مصطفایی، خدیجه ؛
(22 صفحة - من 83 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:نگاشت شناختیروابط علیتصمیم گیریبودجه ریزیشناختبودجهعملگرشناساییتخصیص بودجه
-
مؤلف : سهرابی، بابک ؛ شامی زنجانی، مهدی ؛ فرزانه، ماندانا ؛ ناقد : رئیسی وانانی، ایمان ؛
(26 صفحة - من 105 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:سیستم استنتاج فازیسیستم برنامه ریزی منابع سازمانعامل سنجشمیزان موفقیتسیستم
-
مؤلف : شافعی، رضا ؛ لاوه، شبنم ؛
(22 صفحة - من 131 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانیمدیریت دانشکارکنان دانشیسازمان های دولتیذخیره دانشدانشاطلاعاتکارکنان سازمان
-
مؤلف : عزیزی، حسین ؛
(22 صفحة - من 153 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل پوششی داده ها (DEA)عملکرد کلیکارآیی بازه ایمدل های DEAی کرانداررتبه بندی بازه ایDEADMUکاراییکارآییمرزنسبیعملکردارزیابی
-
مؤلف : قاضی نوری، سید سپهر ؛ سرآبادانی، ابوالقاسم ؛ فرازکیش، مهدیه ؛
(28 صفحة - من 175 إلی 202 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعاتآموزش عالیجذابیتاستراتژی فناوری اطلاعاتماتریس قابلیتاستراتژی ملی فناوریراهبرددانشگاه
-
مؤلف : هادیزاده مقدم، اکرم ؛ جمالی کاپک، شهرام ؛ رضایی، مرتضی ؛
(24 صفحة - من 203 إلی 226 )
الکلمات المفتاحية:برندسازی داخلیحس تعلق کارکنان به برندتعهد کارکنان به برندوفاداری کارکنان به برندرفتار شهروندی برندکارکنانهتلرفتار شهروندیحس تعلقمدل