مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 2 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
مجلة پژوهش های مدیریت در ایران 1 |
مجلة مطالعات مدیریت راهبردی 1 |
مجلة Journal of Information Technology Management 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 6 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 6 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 6 |
-
1.
مؤلف : عزیزی، شهریار ؛ قره چه، منیژه ؛ توانگر، محمدحسین ؛ جمالی کاپک، شهرام ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»تابستان 1392 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 117 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهتصمیم¬گیری خرید سازمانینرمافزار سازمانی
-
2.
مؤلف : عزیزی، شهریار ؛ جمالی کاپک، شهرام ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره جدید - شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 109 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندوفاداری به برندحس تعلق به برندهمخوانی شخصیت برند و مشتری
-
3.
مؤلف : عزیزی، شهریار ؛ جمالی کاپک، شهرام ؛ رضایی، مرتضی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1391 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 61 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندوفاداری به برندارزش ویژه برندهمخوانی شخصیت برند با شخصیت مشتریحس تعلق به برنداعتماد به برندمشتریشخصیتهمخوانی شخصیتارزش ویژهحس تعلقمشتریانپژوهش
-
4.
مؤلف : هادیزاده مقدم، اکرم ؛ جمالی کاپک، شهرام ؛ رضایی، مرتضی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1391، دوره شانزدهم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 203 إلی 226 )
الکلمات المفتاحية:برندسازی داخلیحس تعلق کارکنان به برندتعهد کارکنان به برندوفاداری کارکنان به برندرفتار شهروندی برندکارکنانهتلرفتار شهروندیحس تعلقمدل
-
5.
مؤلف : هادیزاده مقدم، اکرم ؛ جمالی کاپک، شهرام ؛ موسوی، سید حسین ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1391، دوره جدید - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 31 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:ترجیح برنداعتماد به برند سبزقصد خرید برندارزش ویژه برند سبزتصویر برند سبزرضایت از برند سبز
-
6.
مؤلف : سیاره، جعفر ؛ عباسپور، مجتبی ؛ جمالی کاپک، شهرام ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1390 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 59 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:محیط زیستموقعیت جغرافیاییصنعت اوراق کشتیتقاضای اوراق کشتیبازار اوراق کشتیقوانین سازمان بین المللی دریانوردیصنعتکشتیجذابیتدریاییصنایع