کلمة المفتاح ارزش ویژه برند سبز / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : تهمتن، حمیدرضا ؛ بهاری، محی الدین ؛ نوربخش، مهوش ؛ كاتب مسؤول : کهندل، مهدی ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1402 - شماره 15 (14 صفحة - من 39 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برند سبزقیمت سبزتصویر سبزترویج سبزمحصولات ورزشی سبز
-
2.
مؤلف : دل افروز، نرگس ؛ گلی، آرمین ؛ خسروی، محمدرضا ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1396 - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 99 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:اعتبار برندارزش ویژه برند سبزتصویر برند سبزارزش درکشده برند سبزکیفیت درکشده برند
-
3.
مؤلف : هادیزاده مقدم، اکرم ؛ جمالی کاپک، شهرام ؛ موسوی، سید حسین ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1391، دوره جدید - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 31 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:ترجیح برنداعتماد به برند سبزقصد خرید برندارزش ویژه برند سبزتصویر برند سبزرضایت از برند سبز