تابستان 1391، دوره جدید - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : صنایعی، علی ؛ امیری، فرهام ؛ گنجی بیدمشک، الفت ؛
(22 صفحة - من 9 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:ارتباطات سازمانیمدیریت پروژهشایستگی های بازاریابی سازمانراهبرد های سازمانیمنابع و شایستگی های سازمانی
-
مؤلف : هادیزاده مقدم، اکرم ؛ جمالی کاپک، شهرام ؛ موسوی، سید حسین ؛
(22 صفحة - من 31 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:ترجیح برنداعتماد به برند سبزقصد خرید برندارزش ویژه برند سبزتصویر برند سبزرضایت از برند سبز
-
مؤلف : اوتارخانی، علی ؛ دلاوری، وحید ؛
(26 صفحة - من 53 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:آموزش مجازیرضایت دانشجویان مجازیابزار اندازه گیری رضایت
-
مؤلف : رنجبریان، بهرام ؛ صادقی، امیر ؛ غلامی کرین، محمود ؛ لطفی جلال آبادی، مصطفی ؛
(16 صفحة - من 79 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:صادراتبازاریابیآمیخته بازاریابیصنعت قطعه سازی خودرو
-
مؤلف : مؤتمنی، علی رضا ؛ مرادی، هادی ؛ همتی، امین ؛ احقاقی، مریم ؛
(22 صفحة - من 95 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاترفتار مصرف کنندهتلفن همراهنظریه استفاده و لذتسرویس پیام کوتاه
-
مؤلف : محمودی، محمد ؛
(20 صفحة - من 117 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:مشتریانتاثیرات اجتماعیگرایش به خرید تفننیخرید تفننی
-
مؤلف : رضوانی، مهران ؛ کلابی، امیرمحمد ؛
(22 صفحة - من 137 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیکسب وکارهای کوچک و متوسطراهبرد های کارآفرینانهراهبرد های نوآورانه