زمستان 1398، دوره جدید - شماره 40 التصنيف ج (Ministry of Science)
-
مؤلف : جعفری هفتخوانی، نادر ؛ كاتب مسؤول : یقینی، محمد ؛
(23 صفحة - من 13 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:هویت برندمدیریت برندنوشت افزار ایرانی |اسلامیایران نوشتهویتایراننوشتافزارطراحیمضامینمحصولاتفرهنگ
-
كاتب مسؤول : کریمی، احسان ؛ مؤلف : شامی زنجانی، مهدی ؛ کیماسی، مسعود ؛ حسن زاده، علیرضا ؛
(20 صفحة - من 37 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:سفر مشتریتجربه دیجیتال مشترینقاط تماس مشتریبانکداری اینترنتیمشتریبانکمشتریاننقاط تماسدیجیتالتجربه مشتری
-
مؤلف : نظریان، محمد ؛ حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛ حمدی، کریم ؛ كاتب مسؤول : وظیفه دوست، حسین ؛
(22 صفحة - من 57 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:پدیدارشناسیرفتار مصرف کنندهذهنیت مصرف کنندهرفتار ضدمصرفعدم مصرفمصرفمصرفکنندهشناساییکدگذاریپژوهشبازاریابیمصاحبه
-
مؤلف : موسوی، سیدنجم الدین ؛ مومنی مفرد، معصومه ؛ كاتب مسؤول : تقیپور، صابر ؛
(19 صفحة - من 79 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:منابع انسانیبرندجوان سازی برندمنابع انسانی برندمحورجوانسازیکدسازمانبازارمصاحبهپژوهش
-
كاتب مسؤول : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ مؤلف : نبی زاده، محمد ؛
(20 صفحة - من 99 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:فرآیندتعالینقاط تماستحلیل مضمونتجربه مشتریسفر مشتریمدلمضامینپژوهشارزیابی
-
مؤلف : فیض، داود ؛ زارعی، عظیم ؛ قزوینی، هادی ؛
(22 صفحة - من 119 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندعملکرد برندسیستم خبره فازیجایگاه برندشرمندگی برند مصرف کنندههم خوانی شخصیت برند و مشتریفازیبهبود عملکردبازارBrandعدد فازی مثلثیپژوهشمشتریان
-
مؤلف : بهاری، صالح ؛ بی نیاز، سید عباس ؛ كاتب مسؤول : نادری نسب، مهدی ؛
(25 صفحة - من 141 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:لیگ برتر فوتبالتوسعه برندبازاریابی کمیناهداف حامیان مالیحامیتوسعه