تابستان 1399، دوره جدید - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
مؤلف : ملکی، محمدمهدی ؛ كاتب مسؤول : حاجی پور، بهمن ؛
(26 صفحة - من 13 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:پژوهشگرایش کارآفرینانهزمینه های سازمانیتداوم گرایش کارآفرینانهمدلمدیرعاملسازمانیکارکنان
-
مؤلف : حق وردیزاده، فاطمه ؛ کاظمی، علی ؛ انصاری، آذرنوش ؛
(24 صفحة - من 39 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد صادراتیبرندعملکرد برندمهارت برندحاکمیت دولت.صادراتمهارتعملکردبازارپژوهشBrandمشتریاندولت
-
مؤلف : سلیمان پور، الهه ؛ رنجبر، مینا ؛
(23 صفحة - من 64 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:تعاملات مشتری با مشتریشاخص های مشتری مداریسایت های خرید آنلاینمشتریخرید آنلاینسایتهای خرید آنلاینرضایتمشتریانپژوهشتعهد
-
مؤلف : پیرفکر، سهیل ؛ داوری، علی ؛ وکیلی، یوسف ؛ راهچمنی، احمد ؛
(23 صفحة - من 87 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:صنایع غذاییشرکت های کوچک و متوسطبین المللی شدن زود هنگامصادراتمدیرانپژوهش
-
كاتب مسؤول : رجوعی، مرتضی ؛ مؤلف : نخعی مقدم، زهره ؛
(19 صفحة - من 110 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:ریسک اجتماعیتبلیغات کلامیکانالهای ارتباطیسرعت انتشار اطلاعاتخود ابرازی برنداطلاعاتمشتریان
-
كاتب مسؤول : عابدین، بهاره ؛ مؤلف : اکبری امامی، شهناز ؛ جلیلی، اسماعیل ؛ دلخون، محمدعلی ؛
(22 صفحة - من 130 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:اجرای استراتژیانسجام درون سازمانیپیشران های اجرا.استراتژیپیشرانمدیراناجرای موفق استراتژیپژوهشمدیریتیبانکسازمانی
-
كاتب مسؤول : خورشیدی، غلامحسین ؛ مؤلف : جوان دوست، کاظم ؛
(20 صفحة - من 153 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:استراتژیبازاریابی مبتنی بر همکاریصنایع غذایی .بازاریابی مبتنی بر همکاریمدلتوسعهپژوهش