پاییز 1391، دوره جدید - شماره 11 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : هادیزاده، اکرم ؛
(26 صفحة - من 9 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانیساختار سازمانیراهبرد سازمانینقاط مرجع راهبردیمسیر پیشرفت شغلیسازمانیبانکراهبردپژوهش
-
مؤلف : خدادادحسینی، سید حمید ؛ محمدزاده، سیامک ؛
(24 صفحة - من 35 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیخط مشی عمومیپژوهش های ترکیبیبازاریابی خط مشی عمومی
-
مؤلف : زارعی، عظیم ؛ فیض، داود ؛ مرادی، هادی ؛
(22 صفحة - من 59 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه نام تجاریتصویر ذهنی کشور مبداکشور تولیدکنندهکشور صاحب نام تجاریمدل سازی معادل
-
مؤلف : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ یزدانی، ناصر ؛ عالم تبریز، اکبر ؛ خورشیدی، غلامحسین ؛
(20 صفحة - من 81 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:فرایند اثربخشی (هدایت)محرک های ارتباطیواکنش رفتاری مصرف کنندهمحرک های محتواییمدل تبلیغات الکترونیک (اینترنتی)محرک های تبلیغات الکترونیک
-
مؤلف : کردنائیج، اسدا ؛ خائف الهی، احمد علی ؛ زالی، محمد رضا ؛ رفیعی، فرشته ؛
(18 صفحة - من 101 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینیفرصت کارآفرینانهصنعت بیمارستانی
-
مؤلف : قره چه، منیژه ؛ مقدسی، محمد ؛ عظیمی، سیدحمیدرضا ؛
(24 صفحة - من 119 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:جنسیتتجارت الکترونیکپذیرش نوآوریقصد خرید اینترنتی
-
مؤلف : قاسمی، حسن ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ سیفی، ابوالفضل ؛
(25 صفحة - من 143 إلی 167 )
الکلمات المفتاحية:محافظه کاریجمع گراییمیهن دوستیکشورگرایی مصرف کنندهآزادی فرهنگی