کلمة المفتاح قصد خرید اینترنتی / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : رحیمی اقدم، صمد ؛ مؤلف : فضل زاده، علیرضا ؛ ابراهیمی اقدم، نوشین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1399 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science (30 صفحة - من 117 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادقصد خرید اینترنتیاستراتژیهای تضمینتضمین شخص ثالثبیانیه تضمین
-
2.
مؤلف : نادری بنی، محمود ؛ الحسینی المدرسی، سیدمهدی ؛ دهقانی قهنویه، عادله ؛ افشار، محمد مهدی ؛
مجلة:دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی»زمستان 1395 - شماره 66 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 74 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید اینترنتیکیفیت فنیکیفیت محتواکیفیت ظاهریدانشجویان (غیر مجازی) کارشناسی ارشد ورودی 1393 دانشگاه یزدقابلیت تعمیم نتایج به جوامع دانشجویی
-
3.
مؤلف : نظری، محسن ؛ حاجیحیدری، نسترن ؛ نصری، مصطفی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره چهارم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 127 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهقصد خرید اینترنتیفروشگاه اینترنتیتحلیل متقارناینترنتیمشتریمشتریاناطلاعاتتجارت الکترونیکمحصول
-
4.
مؤلف : قره چه، منیژه ؛ مقدسی، محمد ؛ عظیمی، سیدحمیدرضا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1391، دوره جدید - شماره 11 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 119 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:جنسیتتجارت الکترونیکپذیرش نوآوریقصد خرید اینترنتی