کلمة المفتاح تصویر ذهنی کشور مبدا / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : طالقانی، محمد ؛ فلاح حسن پور، فروزش ؛
مجلة:مهندسی مدیریت نوین»بهار 1393،سال سوم - شماره 8 (11 صفحة - من 1 إلی 11 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنی کشور مبداتمایل به خریدارزیابی محصول خارجینگرش نسبت به محصول خارجی
-
2.
مؤلف : زارعی، عظیم ؛ فیض، داود ؛ مرادی، هادی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1391، دوره جدید - شماره 11 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 59 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه نام تجاریتصویر ذهنی کشور مبداکشور تولیدکنندهکشور صاحب نام تجاریمدل سازی معادل
-
3.
مؤلف : مرادی، هادی ؛ زارعی، عظیم ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 109 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهارزش ویژه نام تجاریتصویر ذهنی کشور مبدادرگیری ذهنی مصرف کننده نسبت به محصولنام تجاریمصرفکنندگان
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مهندسی مدیریت نوین 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)