پاییز 1395، دوره جدید - شماره 27 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : حسینی کشکوئیه، سیدمحمود ؛ اسدی، غلامحسین ؛ حمیدی زاده، محمدرضا ؛ مقدسی، محمد ؛
(19 صفحة - من 31 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:رتبهبندی صنایعنظام بانکیجذابیت بازارانتخاب بازار هدف
-
مؤلف : منطقی، منوچهر ؛ سیف الدین، امیرعلی ؛ اکبرپور شیرازی، محسن ؛ زارع میرک آباد، علی ؛
(22 صفحة - من 51 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:آیندهپژوهیسناریونگاریصنعت هواییتحلیل بازیگران
-
مؤلف : رستگار، عباسعلی ؛ شعبانی، عاطفه ؛
(18 صفحة - من 73 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد صادراتیشدت رقابتکارآفرینی صادراتیتعهد صادراتی مدیریتیفاصله بازار
-
مؤلف : خادمی گراشی، مهدی ؛ شجاع، مهدی ؛
(16 صفحة - من 91 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد سازمانقابلیت بازاریابینفوذ تصمیمگیری
-
مؤلف : امیری عقدائی، سیدفتح اله ؛ رضایی دولت آبادی، حسین ؛ انصاری، آذرنوش ؛ العجی، حسان ؛
(18 صفحة - من 107 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:شهر قمتصویر مقصد گردشگریرضایت گردشگرتوسعه گردشگری مذهبی
-
مؤلف : حیدری، علی ؛ دیواندری، علی ؛ اعرابی، سیدمحمد ؛ سیدکلالی، نادر ؛
(16 صفحة - من 125 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد شرکتقابلیت های پویاقابلیت های عملیاتی
-
مؤلف : رضائیان، علی ؛ باقری، روح اله ؛
(18 صفحة - من 141 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعاتاشتراک دانششبکه دانشهوشمندی سازمان
-
مؤلف : اسفیدانی، محمدرحیم ؛ اشکانی، مهدی ؛ عباسی، امیرحسین ؛
(17 صفحة - من 159 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:تعهد برندبشارت برندارتباطات برند مصرف کنندههویت پذیری برنداطمینان برند
-
مؤلف : بنیادی نایینی، علی ؛ امیرقدسی، سیروس ؛ خیبری، ندا ؛
(17 صفحة - من 177 إلی 193 )
الکلمات المفتاحية:بانکرضایت مشتریمدیریت ارتباط با مشتریعملکرد سازمانیالگو معادلات ساختاری