کلمة المفتاح بشارت برند / (7 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : خورشیدی ماسوله، امین ؛ اکبری، محسن ؛ کاظمی نیا، آزاده ؛
مجلة:مطالعات فرهنگی و ارتباطات»تابستان 1400 - شماره 63 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 291 إلی 317 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریاعتماد به برندرسانههای اجتماعیبشارت برندادغام در جامعه برندی
-
2.
مؤلف : سنجری نادر، بهزاد ؛ بلوچی، حسین ؛ كاتب مسؤول : یاراحمدی، فتانه ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1399، دوره هفتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 24 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد برندبشارت برندجامعه برند مبتنی بر شبکههای اجتماعی
-
3.
كاتب مسؤول : قلی پور، نگار ؛ مؤلف : ربیعی زاده، علیرضا ؛ عیدی، حسین ؛
مجلة:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»تابستان 1399 - شماره 48 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 123 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:هویتبازاریابیوفاداریرضایت برندبشارت برندتبلیغات و کالاهای ورزشی
-
4.
مؤلف : آذر، عادل ؛ باقری قره بلاغ، هوشمند ؛ رستگار، عباسعلی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1398، دوره یازدهم ، شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 141 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:رهبری تحولآفرینماندگاریبشارت برندبرند خاصرفتارهای برندسازکارکنانرفتارهای برندساز کارکنانبیمهبشارتتبلیغات شفاهیمشتریمشارکت کارکنان
-
5.
مؤلف : اشکانی، مهدی ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1395 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 157 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:بشارت برنداشتیاق برندارتباطات برند مصرفکنندههویتپذیری برندصمیمیت برند
-
6.
مؤلف : اسفیدانی، محمدرحیم ؛ اشکانی، مهدی ؛ عباسی، امیرحسین ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1395، دوره جدید - شماره 27 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 159 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:تعهد برندبشارت برندارتباطات برند مصرف کنندههویت پذیری برنداطمینان برند
-
7.
مؤلف : بلوچی، حسین ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ سرانی کجوری، سیاه ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1394 - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 59 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:هویت برنداعتماد برندبشارت برندنیت خرید.بشارتاعتمادهویتتبلیغمشتریمصرفکنندهمشتریان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- ب (2 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)