اشکانی، مهدی/ 4 مقالة
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
مجلة مدیریت بازرگانی 1 |
مجلة پژوهش های مدیریت راهبردی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 4 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 4 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 3 |
-
1.
مؤلف : حقیقی، محمد ؛ هزاوه حصار مسکن، بابک ؛ اشکانی، مهدی ؛ عباسی، امیرحسین ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»بهار 1396 - شماره 64 ، B (Azad University/ISC (17 صفحة - من 9 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:ارزش دوره عمر مشتریتبلیغات دهانبهدهانتقسیمبندی مشتریانارزش ارجاع مشتریماتریس ارزش مشتری
-
2.
مؤلف : اسفیدانی، محمدرحیم ؛ اشکانی، مهدی ؛ عباسی، امیرحسین ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1395، دوره جدید - شماره 27 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 159 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:تعهد برندبشارت برندارتباطات برند مصرف کنندههویت پذیری برنداطمینان برند
-
3.
مؤلف : نظری، محسن ؛ اشکانی، مهدی ؛ هزاوه حصار مسکن، بابک ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 967 إلی 984 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریقیمت گذاریتمایل به پرداختانصاف قیمتیادراکمشتریانقیمـت
-
4.
مؤلف : نظری، محسن ؛ اشکانی، مهدی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1394 ، سال پنجم - شماره 2 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 109 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریتمایل به پرداختLoyaltyانصاف قیمتینظریه إسنادیواکنش احساسیمقایسه قیمتیادراکمشتریانمدلقیمتگذاریفرضیهافزایش قیمت