کلمة المفتاح ارزش دوره عمر مشتری / (9 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : استادی، بختیار ؛ مؤلف : عبدالهی، علی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1399 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 105 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:تابع زیان تاگوچیارزش درکشدۀ مشتریانارزش دورۀ عمر مشتریذهنیت مشتریمبلغ پرداختی مشتری.مشتریارزش درکشدۀ مشتریمشتریانمدلفرمولارزش درکشدۀ مشتریان
-
2.
مؤلف : یوسفی زاد، امیر ؛ ثریایی، علی ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1397، سال دهم - شماره 20 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 175 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:مدل RFMمشتریان کلیدیروش DBSCANارزش دوره عمر مشتریروش K-MEANS
-
3.
مؤلف : حقیقی، محمد ؛ هزاوه حصار مسکن، بابک ؛ اشکانی، مهدی ؛ عباسی، امیرحسین ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»بهار 1396 - شماره 64 التصنيف B (Azad University/ISC (17 صفحة - من 9 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:ارزش دوره عمر مشتریتبلیغات دهانبهدهانتقسیمبندی مشتریانارزش ارجاع مشتریماتریس ارزش مشتری
-
4.
مؤلف : بروفر، امیر ؛ رضائیان، علی ؛ شکوهیار، سجاد ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1395، دوره بیستم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 65 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:مديريت ارتباط با مشتريبخش بندي مشتريانمدل آر.اف.ام (RFM)ميانگينارزش دوره عمر مشتريخوشه بندي كامشتریبیمهمشتریانافالگوریتماطلاعاتشناسایی
-
5.
مؤلف : اکبری، محسن ؛ فرخنده، مهسا ؛ آل طه، سید حسن ؛ پور رجبی، آیدا ؛
مجلة:پژوهش های بیمه ای»پاییز و زمستان 1395 - شماره 2 (29 صفحة - من 115 إلی 143 )
الکلمات المفتاحية:مشتریگراییارزش دوره عمر مشتریویژگیهای نقشدرجه انطباقپذیریعملکرد نیروی فروشمشتریفروشندگانپژوهش
-
6.
مؤلف : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ زارعی، عظیم الله ؛ حاجیلو، زاهده ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1395، دوره هشتم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 461 إلی 478 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریمشتریان کلیدیبخش بندی مشتریانارزش دوره عمر مشتریمدل آر. اف. ام
-
7.
مؤلف : اردوانی، سمانه ؛ برادران کاظم زاده، رضا ؛ تیمورپور، بابک ؛ عبدالوند، ندا ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1393 - شماره 116 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 111 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریمدیریت دانش مشتریارزش دوره عمر مشتریمديريت ارتباط با مشتريمدیریت ریسک مشتریبخشبندی مشتریانارزش دوره عمر مشتريمـديريت ريسـک مشتريمديريت دانش مشتريبخش بندي مشتريانمشتریبیمهمشتریانمدلریسکCLVنمایندگانارزششرکت بیمه
-
8.
مؤلف : کفاش پور، آذر ؛ علیزاده زوارم، علی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1391 - شماره 6 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 51 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریارزش دوره عمر مشتریمدل آرافام (RFM)فرایند تحلیل سلسله مراتبی دلفی فازی (FDAHP)تحلیل خوشه سلسله مراتبی (HCA)تحلیل سلسلهمراتبی دلفی فازیمشتریافمشتریانشاخصها
-
9.
بخش بندی مشتریان بر اساس ارزش دوره عمر آنها با استفاده از داده کاوی بر مبنای مدل آر. اف. ام. - RFM -
مؤلف : کفاش پور، آذر ؛ توکلی، احمد ؛ علیزاده زوارم، علی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»بهار 1391 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 63 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:میانگینمدیریت ارتباط با مشتریبخش بندی مشتریانارزش دوره عمر مشتریمدل آرافام (RFM)خوشه بندی کا
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (5 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- B (1 مقالة)